Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش‌پور رئیس سازمان امور دانشجویان با صدور حکمی سرپرست عالی اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور را منصوب کرد.
 طی حکمی از سوی معاون وزیر و ئییس سازمان امور دانشجویان، حشمت‌اله علی‌نژاد سرپرست دانشگاه مازندران به عنوان سرپرست عالی اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن حکم انتصاب علی نژاد به این شرح است:
«احتراما، همانگونه که استحضار دارید اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین الملل دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با هدف ایجاد شور و نشاط و ایجاد انگیزه، تابستان سال جاری و به میزبانی آن دانشگاه برگزار می‌شود.
به این لحاظ با اغتنام فرصت و ابراز تشکر از پذیرش میزبانی و مسوولیت برگزاری این رویداد، جنابعالی به عنوان سرپرست عالی اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور منصوب می شوید.
امیدوارم با استعانت از درگاه خداوند متعال و بکارگیری نیروهای متعهد و کار آمد و بهره مندی موثر از امکانات استان شاهد برگزاری با شکوه و خاطره انگیز این دوره از المپیاد باشیم.

لازم به ذکر است اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با هدف ایجاد شور و نشاط و ایجاد انگیزه، تابستان سال جاری به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.»

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیاد دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سرپرست عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه امروز در نشست روسای حوزه‌های علمیه، نخبگان، دانشجویان، اساتید و هیأت رئیسه دانشگاه‌های گلستان گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال‌های اخیر براساس نیاز‌های عصر جدید در موضوعاتی مانند تهیه سند امنیت غذایی، سند هوش مصنوعی و سند فناوری کوانتونومی متمرکز شده است.

وی افزود: علت تحریم این شورا از طرف دولت‌های غربی، تمرکز فعالیت‌های جدی ما در زمینه علوم جدید بوده است.

حجت الاسلام خسروپناه گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه راهکار‌های مقابله با مهاجرت نخبگان و تحقق الگوی حکمرانی نخبگانی نیز فعالیت‌های خوبی انجام داده است.

وی افزود: با تلاش‌های چند دهه اخیر در زمینه توسعه علوم انسانی و اسلامی، امروز ایران به یکی از کشور‌های شاخص در رشد کیفی این علوم تبدیل شده و هیچ کشوری به اندازه ما در این عرصه پیشرفت نداشته است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: سند دانشگاه اسلامی در سال‌های گذشته در این شورا مصوب شده است و با اجرای این سند غالب مشکلات فرهنگی در دانشگاه‌ها رفع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر