Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:19:59 GMT

تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در مشهد مقدس

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۷۵۴۴

تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عابدینی اظهار کرد: محدودیت توقف وسایل نقلیه در صورت نیاز از ساعت ۱۷ شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان تا پایان مراسم در طول مسیرهای میدان شهدا به‌طرف خیابان شیرازی(از تقاطع شهدا تا حرم‌مطهر و روگذر شیرازی)؛ خیابان امام‌رضا (ع) حدفاصل میدان بسیج تا میدان بیت‌المقدس تا زیرگذر حرم مطهر در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور مشهد بیان کرد: همچنین مسیرهای خیابان طبرسی از تقاطع گمنام تا حرم مطهر؛ خیابان نواب صفوی از میدان پنج‌راه تا حرم‌مطهر و طول خیابان شهید اندرزگو؛ خیابان بیت‌المقدس تا تقاطع خسروی و خیابان آیت‌الله بهجت از تقاطع شهدا تا مقابل بهجت ۲ از جمله تمهیدات در نظر گرفته شده برای شب‌های قدر است.

وی افزود: با توجه به پذیرش پارکینگ‌های حرم‌مطهر از ساعت ۲۰ شب‌های احیاء تا پایان مراسم از تردد کلیه وسایل نقلیه شخصی و موتورسیکلت‌ها به سمت حرم مطهر جلوگیری شده و در صورت حضور عزاداران در معابر و عدم امکان عبوروسایل نقلیه، محدودیت ترافیکی کامل اعمال خواهد شد.

کد خبر 5471961

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد شب های قدر ماه رمضان 1401 حرم امام رضا ع بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمار کرونا خراسان رضوی مشهد شب های قدر شب قدر گرگان ایلام روز ارتش امام حسن مجتبی ع حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجتماع صادقیون در مشهد 

به گزارش قدس خراسان، طبق یک سنت ۱۲ ساله در شهر مشهد اجتماع با شکوه صادقیون همزمان با ۲۵ شوال سالگرد شهادت مظلومانه امام صادق (ع) آغاز شد.

این اجتماع که در عرصه شهدا در حال برگزاری است مسیر شهدا تا حرم مطهر رضوی را طی خواهد کرد تا این مصیبت را خدمت امام هشتم(ع) تسلیت بگوید.

این خبر در حال بروزرسانی است ...

معصومه مؤمنیان

دیگر خبرها

  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • تشییع پیکر مطهر شهید «حاج محمد رنجنوش»
  • تشییع پیکر شهید مطهر حاج محمد رنجنوش
  • هراز یکطرفه شد
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • آغاز اجتماع صادقیون در مشهد 
  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است