Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@22:38:39 GMT

تیم فوتسال ارژن شیراز دوباره احیا شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۷۹۹۹

تیم فوتسال ارژن شیراز دوباره احیا شد

پس از تیم فوتبال برق شیراز ۷۵ ساله هم اینک تیم فوتسال ارژن شیراز که روزگاری نه چندان دور در لیگ برترکشور شرکت داشت،حدود ۲ سال پیش به بخش خصوصی واگذار و زمینه سقوط این تیم به دسته یک فراهم شدتا اینکه کارخانه ارژَن دوباره آن را احیا کرد.

به گزارش ایزان اکونومیست، سرپرست ورزش و جوانان روز چهارشنبه در دیدار با مدیر عامل کار خانه ارژن شیراز ،گفت: احیای دوباره تیم فوتسال لبنیات ارژن شیراز هدیه این کارخانه به علاقه مندان فوتسال دراستان فارس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدر صفرپور افزود: برند تیم فوتسال ارژن سرمایه ای است که به راحتی به دست نیامده چرا که این تیم باسابقه در سطح استان و حتی کشور محبوبیت دارد و چندین بازیکن به تیم های ملی فوتسال داده است.

وی تاکید کرد: از تمام ظرفیت ها برای حضور قدرتمند این تیم و بازگشت به سطح اول فوتسال کشور استفاده می کنیم.

صفرپور با اشاره به اینکه ما با رویکردی متفاوت و بررسی علت اینکه چرا صنایع در کنارورزش استان نیستند، خطاب به مدیرعامل کارخانه ارژن گفت: همکاری جدی‌تری با این مجموعه خواهیم داشت.

جوان ترین تیم لیگ دسته دوم  

همچنین  سرمربی تیم فوتسال ارژن در این دیدار هم گفت:  این تیم در رقابت های لیگ دسته دوم  کشور هم اینک با میانگین سنی ۲۲ سال از جوان ترین تیم های این رقابت هاست.

حمیدرضا کمالی افزود: امیدوارم با حمایت مدیرعامل کارخانه ارژن این تیم را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

وی اضافه کرد: این تیم نخستین دیدار خود را در رقابت‌های لیگ دسته دوم  کشور با نتیجه ۴ بر ۲ فولاد بوتیای ایرانیان را شکست داد و در دومین هفته هم هشتم اردیبهشت به دیدار شاهین بندر ماهشهر خواهد رفت.

دیدار سرپرست ورزش و جوانان با مدیر عامل کارخانه ارژن 

داستان یک سقوط  

مدیرعامل کارخانه ارژن شیراز هجدهم اردیبهشت ۱۳۹۹ در مصاحبه با خبرنگار ایران اکونومیست گفته بود اگر حمایت شویم تیم را برای قهرمانی می بندیم اما هنوز برای حفظ این تیم  تصمیم نگرفته ایم.

سعید کریمی بیان داشت: هرچند پیشنهاد کمک آنچنانی نشده است با این حال قصد داریم این تیم قدیمی را که یک برند برای استان محسوب می شود حفظ کنیم و کسی منتظر نباشد که بخواهیم تیم را به فروش برسانیم.

فروش امتیاز ارژن  

اما این پایان کار نبود چرا که یکم آبان ۹۹ سرانجام پس از ۱۵ سال حضور مداوم تیم فوتسال ارژن شیراز در لیگ برتر و دسته یک کشور، امتیاز آن را به باشگاه ایمان سبز شیراز واگذار شد.

تیم ایمان سبز با مالک جدید در مسابقات لیگ برتر شرکت کرد اما از آنجا که این تیم خوب بسته نشده بود و وعده ها هم در زمان نقل و انتقال تیم از سوی هیات فوتبال فارس و اداره کل ورزش و  جوانان محقق نشد،زمینه سقوط این تیم به دسته یک فراهم و هیات فوتبال هم امتیاز دسته یکی این تیم را به داراب واگذار کرد تا سناریوی سقوط تیم های فوتسال فارس تکمیل شود.

رقابت های فوتسال لیگ دسته دوم کشور در هشت گروه ۶ تیمی برگزار و در پایان مرحله گروهی نیز از هرگروه ۲ تیم به مرحله حذفی صعود و در نهایت هم چهار تیم جواز حضور در لیگ  دسته یک کسب خواهند کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: کمیته فوتسال ، فوتسال ، سعید کریمی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کمیته فوتسال فوتسال سعید کریمی تیم فوتسال ارژن لیگ دسته دوم ارژن شیراز دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارسوی ورزش خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در بسته خبری چهارسوی ورزش، گزیده‌ای رویداد‌های ورزشی گردآوری شده است.

بازگشت ستاره تیم ملی فوتسال به خوزستان، علیرضا رفیعی پور که نقشی تاثیرگذار درقهرمانی تیم ملی درجام ملت‌های فوتسال آسیا داشت، درفرودگاه بین المللی اهواز مورد استقبال قرار گرفت.

بازگشت ستاره تیم ملی فوتسال به استان، بل حضور حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، عبدالکاظم طالقانی رییس هیئت فوتبال استان و جمعی از مدیران، مربیان و پیشکسوتان ورزش بهبهان، مراسم استقبال از علیرضا رفیعی پور عضو تیم ملی فوتسال کشور درجام ملت‌های آسیا در فرودگاه بین المللی اهواز برگزار شد.

تیم ملی فوتسال با اقتدار قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا در تایلند شد که رفیعی پور یکی از تاثیرگذار‌ترین تیم ملی دراین مسابقات داشت.

مسابقات شش وزن نخست کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور در تهران برگزار شد که امیر کاظمی مدال طلا را تصاحب کرد، سجاد محمدی و آرمین قولی گله مدال نقره را از آن خود کردند، مهدی چاره اندیش، محمدامین خشنودفر، امیر مهدی حاجی وند، محمدجواد عبدولی و امیرمحمد جاوری به مدال برنز رسیدند.

این مسابقات امشب با شناخت تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، شکایت باشگاه‌های سپاهان اصفهان و نساجی مازندران از باشگاه نفت آبادان در خصوص استفاده غیرمجاز از بازیکن خارجی به نام ابوباکار تراولی در مسابقات لیگ برتر را رد کرد.

در هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری ماهشهر با یک گل تیم ستارگان جوانان بهمن تهران را شکست داد و با ۴۵ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی گروه نخست رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم فولادنوین خوزستان نیز با حساب ۲ بر یک مغلوب میزبان خود تیم پاس همدان شد و با ۲۶ امتیاز به مکان دوازدهم جدول رده بندی همین گروه سقوط کرد.

۲۸ تیم در ۲ گروه برگزار کننده مسابقات هستند.

دیگر خبرها

  • احیا و مرمت قنات مدوئیه
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • شاه کلید مهار تورم
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • رشد ۱۰۴ درصدی تولیدات پتروشیمی شیراز
  • افزایش ۱۰۴درصدی تولید پتروشیمی شیراز در ۱۴۰۲
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور (عکس)
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • افزایش ۱۰۴ درصدی تولید پتروشیمی شیراز در ۱۴۰۲