Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی گفت: یکی از کارکردهای اصلی هیئت های مذهبی جهاد تبیین و روایت صحیح از حماسه های تاریخی و انقلابی است و هیئت ها کانون تحقق جهاد تبیین هستند و امروز پویایی و نشاط هیئت در گرو تحقق صحیح جهاد تبیین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز گردهمایی بانوان مداح بسیجی استان با اشاره به رسالت های هیئت های مذهبی اظهار کرد: یکی از کارکردهای اصلی هیئت های مذهبی جهاد تبیین و روایت صحیح از حماسه های تاریخی و انقلابی است و هیئت ها کانون تحقق جهاد تبیین هستند و امروز پویایی و نشاط هیئت در گرو تحقق صحیح جهاد تبیین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول انقلاب اسلامی هیئت های مذهبی و مداحان خوش درخشیدند و علاوه بر تربیت مجاهدان و شهدای بزرگ و حماسه سازان در روایتگری و جهاد تبیین عملکرد موثری داشتند و لذا هیئت های مذهبی همواره باید در جهاد تبیین پیشگام و پیشتاز باشند.

 کریمی با بیان اینکه تبلیغ و تبیین با رویکرد ابتکار و خلاقیت باید مورد توجه هیئت های مذهبی باشد،گفت: در شرایطی که دشمنان انقلاب خانواده و ارزش های اسلامی را مورد هدف قرار دادند هیئت های مذهبی باید نقش خود را در تقویت کانون خانواده به خوبی ایفا کنند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی در دهه پنجم حیات خود در اوج اقتدار و سربلندی است ، افزود: لازم است روز به روز مولفه های اقتدار و پیشرفت تقویت شوند که یکی از آنها غیرت دینی به عنوان موتور محرکه پیشرفت کشور و اساس حرکت انقلاب است و باید این مولفه به خوبی تبیین شوند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: جوانان و ملت ایران با غیرت دینی و فرهنگ مامی توانیم بزرگترین دستاوردها را به ماندگار گذاشتند و امروز با جهاد تبیین باید فرهنگ ها و حماسه های هویت ساز را به خوبی برای نسل جدید تبیین کنیم.

وی یکی از ضرورت های مهم جهاد تبیین را مردمی بودن و پای کارآوردن ظرفیت ها خواند و گفت: هیئت های مذهبی که کانون فعالیت های دینی و مذهبی آحاد مردم هستند نقش مهمی در مردمی بودن جهاد تبیین دارند.

 کریمی اضافه کرد: همانگونه که در دفاع مقدس نهضت دفاع از وطن شکل گرفت امروز با جهاد تبیین باید نهضت دفاع از ارزش های اسلامی و نهضت روایت صحیح از حماسه ها شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم به عنوان یک جهاد تبیین، نقشه راه جهاد تبیین در حوزه های مختلف است، گفت: همچنین کنگره شهدای مرکزی نیز با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری و پای کارآوردن همه ظرفیت ها نهضت تبیین را از ۶ سال گذشته در حوزه های اندیشه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شروع کرد و در گام دوم اقدامات کنگره با قوت ادامه دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: ایجاد خودباوری در بین جوانان برای ادامه مسیر انقلاب، امیدآفرینی و ترسیم آینده درخشان انقلاب اسلامی از اهداف مهم جهاد تبیین است و همه باید در این جهاد که از مطالبات مقام معظم رهبری است به خوبی نقش آفرینی کنیم و البته هیئت های مذهبی نقش مهم و برجسته ای دارند.

وی خاطر نشان کرد: هییت های مذهبی باید کانون تربیت جوانان و نوجوانان در تراز انقلاب اسلامی باشند و به فضل الهی با تحقق جهاد تبیین ، گام دوم فصل قوی شدن ملت در همه ابعاد است و انقلاب اسلامی با اقتدار در دهه پنجم به سمت تشکیل تمدن اسلامی حرکت می کند.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: تحقق جهاد تبیین هیئت های مذهبی انقلاب اسلامی حماسه ها هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی

 

سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • ارزش کار کارگران به اندازه جهاد است
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود