Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدحمید سجادی چهارشنبه از پروژه احداث زمین.چمن مصنوعی در ابعاد زمین بزرگ فوتبال و ورزشگاه پنج مهر آبادان بازدید کرد.
عملیات احداث زمین چمن مصنوعی منوچهر سالیا از سال ۱۴۰۰آغاز شد و برای احداث این زمین چمن ۵۰ میلیارد ریال از سوی وزارت نفت در نظر گرفته شده است.
تنها مشکل احداث این زمین مربوط به تملک آن است که در اختیار وزارت ورزش قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر ورزش و جوانان در این بازدید وعده رفع مشکل تملک این زمین را داد.
سید حمید سجادی همچنین با حضور در ورزشگاه نیمه تمام پنج مهر وضیعت آن را مورد بررسی قرار داد.
فرآیند عملیات اجرایی این ورزشگاه از سال ۱۳۶۷ آغاز شده و لیکن به دلیل اجرای بتن با آب نامناسب و شور، بتن سازه بی کیفیت، ستون های بتنی در حال تخریب است و نتیجه مغزه و نمونه های آزمایشگاهی نشان می دهد امکان بهره برداری از پروژه و یا ترمیم آن وجود نداشته و تخریب سازه ضروری است که جهت تخریب و احداث مجدد نیاز به سه هزار میلیارد ریال اعتبار می باشد.

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در بازدید از این ورزشگاه گفت‌: پس از بررسی های و نظر کارشناسان تصمیم گیری در خصوص تخریب یا ادامه ساخت این ورزشگاه اتخاذ خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان که ظهر چهارشنبه از طریق فرودگاه ماهشهر وارد خوزستان شد در سفر دو روزه خود به این استان، از پروژه‌های ورزشی ۱۰ شهرستان خوزستان دیدن خواهد کرد.

برچسب‌ها سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان خوزستان سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان خوزستان آبادان وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

کد خبر 6090520

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود