Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@23:15:06 GMT

پسر ۷ ساله یک روز کنار جسد مادر و خواهرش بود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۹۰۹۷

مرد میانسال که در اقدامی هولناک همسر و دخترش را خفه کرده بود مقابل چشمان پسر کوچکش خودزنی کرد اما با اعلام موضوع به پلیس راز این جنایت‌ها فاش شد.

به گزارش ایران، عصر دوشنبه 29 فروردین پسر 7 ساله‌ای در تماس با عمه‌اش در حالی که ترسیده بود و گریه می‌کرد، گفت: «عمه حال پدرم خوب نیست دست و پاهاش را بریده و داره خون میاد، مامانم هم خوابیده هر چی صداش می‌کنم بیدار نمیشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

هنوز دقایقی از این تماس نگذشته بود که دوباره زنگ تلفن همراه زن جوان به صدا درآمد. این‌بار برادرش بود که از او می‌خواست خودش را به خانه آنها برساند، مرد میانسال گفت: «حال خوبی ندارم. مدتی است که تحت فشار روانی هستم. به خانه ما بیا و پسرم را با خودت ببر.»

این دو تماس پی در پی باعث شد زن جوان وحشت‌زده و سراسیمه خود را به خانه برادرش در لویزان برساند اما وی هرگز تصور نمی‌کرد با صحنه ای چنین هولناک رو به رو شود.

دو جسد در پذیرایی

زن جوان چند بار زنگ خانه را به صدا درآورد، وقتی در باز شد و قدم در آپارتمان 100 متری برادرش گذاشت، با جسد همسر برادرش و دختر 15 ساله او در سالن پذیرایی مواجه شد. برادرش نیز کمی آن طرف‌تر در حالی که از ناحیه دست و پا زخمی شده روی زمین افتاده بود.

پسر کوچک با دیدن عمه‌اش سراسیمه به طرف او دوید و در حالی که گریه می‌کرد، گفت: صبح که به مدرسه رفتم مامانم و خواهرم خواب بودن وقتی برگشتم هم خواب بودن. نمی‌دونم چی شده؟

زن جوان با دیدن اجساد بلافاصله با پلیس تماس گرفت.

ساعت 4 بامداد سه‌شنبه گزارش قتل زن و دختر 15 ساله‌اش در شهرک لویزان به بازپرس محمد حسین زارعی اعلام شد.

با گزارش این خبر بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل که طبقه اول ساختمان بود، شدند.با ورود به خانه، جسد زن 47 ساله و دخترش داخل پذیرایی روی زمین بود. روی گردن مادر و دختر شیار‌هایی مشاهده و احتمال قتل بر اثر خفگی با طناب از سوی متخصصان پزشکی قانونی مطرح شد.همچنین متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند که قربانیان حدود 48 ساعت قبل و شامگاه یکشنبه 28 فروردین به قتل رسیده‌اند.

در تحقیقات این احتمال مطرح شد که پسر 7 ساله در زمان قتل‌ها، خواب بوده است. اجساد مادر و دختر به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ و زمان آن مشخص شود.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که عامل جنایت پدر 57 ساله خانواده است که او حدود 24 ساعت بعد از قتل‌ها به خاطر عذاب وجدان و ناراحتی اقدام به خودزنی با دستگاه فرز کرده اما زخم‌ها سطحی بوده و فقط خراش‌هایی روی دست و پای او به‌وجود آورده بود. مرد میانسال که از نظر روحی وضعیت بدی داشت فقط یک جمله در تحقیقات عنوان کرد: «همسر و دخترم برایم پاپوش درست کرده بودند و می‌خواستند آبرویم را ببرند.»

باتوجه به وضعیت جسمی و روحی نامناسب متهم و از آنجایی که قادر به سخن گفتن نبود، مرد میانسال به دستور بازپرس جنایی به بیمارستان منتقل شد.به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات برای رازگشایی این جنایت و برملایی زوایای پنهان آن، پس از بهبودی متهم ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله دعای روز هجدهم رمضان شب قدر جسد مادر خواهر ماه رمضان میانکاله دعای روز هجدهم رمضان شب قدر مرد میانسال زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه امسال، زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، پسر بچه‌ 3 ساله‌ام هنگامی که در کوچه‌مان واقع در خیابان مختاری بازی می‌کرده به صورت ناگهانی ناپدید شده، از اهالی محل تحقیق کردم و آنها مدعی بودند که فرزندم توسط یک زن و مرد موتورسوار ربوده شده است؛ لطفاً کمک کنید.

وی افزود: بنا بر حساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم برای تحقیقات میدانی پای در کوچه مورد نظر گذاشتند و دوربین‌های زیادی را برای شناسایی مسیر تردد این پسربچه هدف بازبینی قرار دادند.

گودرزی گفت: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند که پسر بچه به سمت میدان راه‌آهن رفته و از آنجا ناپدید شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه مشخص شد، زن جوانی این پسربچه گمشده را در حوالی میدان راه‌آهن پیدا کره و او را به نزدیک‌ترین کلانتری تحویل داده است.

گودرزی با بیان اینکه هیچگونه آدم‌ربایی در این پرونده صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: پسر بچه 3 ساله با تلاش‌های بی‌وقفه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر