Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:47:08 GMT

ضرورت حضور در راهپیمایی روز قدس

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۰۲۴۴

ضرورت حضور در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت روز قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: همه باید به این روز توجه کنند چرا که جریان مقاومت منتظر حمایت‌ها است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس باید به صورت پرشور برگزار شود، عنوان کرد: شرکت اقشار مختلف همچون دانشجویان و دانش آموزان، مسئولان، کارکنان دستگاه‌های اجرایی و مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از برپایی نماز عید سعید فطر در شهرکرد خبر داد و گفت: نماز عید سعید فطر همچون پیش از شیوع ویروس کرونا در مقابل مصلی امام خمینی (ره) برپا می‌شود.

حجت الاسلام نکونام به آداب عید سعید فطر اشاره کرد و افزود: پرداخت زکات و نماز عید از جمله آداب این روز است.

وی با اشاره به نحوه پرداخت فطریه، مطرح کرد: هر فردی که فقیری را می‌شناسد، اولویت پرداخت فطریه به آن فقیر می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از اصلی ترین و مطمئن‌ترین وکیل پرداخت زکات فطریه است.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه هزینه کرد زکات فطریه توسط مؤسسات و نهادهایی که آن را دریافت می‌کنند باید مشخص باشد، اعلام کرد: مؤسسات و نهادها برای دریافت فطریه باید ساماندهی و سازماندهی شوند.

وی با تاکید بر اینکه فطریه های جمع آوری شده باید به دست نیازمندان واقعی برسد، تصریح کرد: نظارت جدی بر نحوه دریافت و هزینه کرد زکات فطریه باید انجام گیرد.

کد خبر 5472207

منبع: مهر

کلیدواژه: عید سعید فطر ماه مبارك رمضان مصلای امام خمینی ره کمیته امداد امام خمینی ره فطریه نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری محمد علی نکونام راهپیمایی روز قدس بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه آمار کرونا شب قدر ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان رضوی مشهد شب های قدر شیراز ایلام گرگان روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم

احمد ظهرابی عکاس قمی که این عکس را ثبت کرده می‌گوید: بعد از اینکه عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان وعده صادق انجام شد؛ منتظر برگزاری راهپیمایی یا اعلام حمایت مردم قم بودم که مثل همیشه در اینگونه مواقع انجام می‌شد. مراسم راهپیمایی خودرویی اولین گردهمایی مردمی قم بعد از تجمع روحانیون در مدرسه فیضیه بود. در مسیر حرکت خودرو‌ها در بلوار پیامبر اعظم (ص) قم به دنبال سوژه‌هایی بودم که خوشحالی مردمی را به بهترین وجه نشان دهد. در حین عکاسی از خودرو‌های عبوری یک خودروی مخصوص معلولان توجه من را به خود جلب کرد که پرچم کوچکی از ایران را نصب کرده بود و روحانی میانسالی در حال رانندگی بود. خودروی فرسوده این روحانی که مسلما سرعتی هم نداشت برایم جالب بود؛ صبر کردم که نزدیک شود و عکس مورد نظرم را ثبت کردم.

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان نواخته شد
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • ضرورت اجتناب از افغان ستیزی/کشور در حوزه حضور اتباع اشباع شده است
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید