Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:43:53 GMT

قتل ۴ عضو خانواده توسط پدر در آبادان!

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۰۳۱۱

قتل ۴ عضو خانواده توسط پدر در آبادان!

حمید مرانی پور،  دادستان عمومی آبادان گفت: با کشف جسد پسر نوجوان ۱۴ ساله در منزل با آثار ضرب و شتم و کبودی بر بدن، موضوع به دادسرای آبادان گزارش شد و مشخص شد پدر مقتول در قتل اعضای دیگر خانواده هم دست داشت.

به گفته این مسئول با کشف یک فقره قتل در این شهرستان از راز سه قتل دیگر در سال‌های گذشته نیز گره‌گشایی شد و پس از احضار این متهم به دادسرا به قتل فرزند پسر خود و نیز قتل ۲ دختر و همسر خود در سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۹۹ اقرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی گفت: متهم با قرار بازداشت به زندان آبادان معرفی شد و با توجه به این که قتل‌های گذشته در استان دیگری اتفاق افتاده، پرونده برای بررسی صحت گفته‌های متهم در حال تحقیقات تکمیلی است.

پیش از این یک جوان خرمشهری که مرتکب به قتل خانواده عموی خود شده بود نیز دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل خانواده دادسرای آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه‌های تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر انتخابات تمام‌الکترونیک خواهند داشت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. در دور اول انتخابات که جمعه 11 اسفند برگزار شد، 245 نماینده منتخب شدند و سرانجام 45 کرسیِ دیگرِ مجلس، به مرحله دوم کشیده شد.

نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شودبا هماهنگیِ وزارت کشور و شورای نگهبان، در دور اول در حوزه‌های انتخابیه رشت و خمام، قم، ملایر و آبادان انتخاباتِ تمام‌الکترونیک داشتند و در این مرحله، حوزه‌های «تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر» انتخابات الکترونیکی دارند.

در فیلم زیر، شیوه‌ی رأی‌دهیِ الکترونیکی را مشاهده می‌کنید:

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • راه‌اندازی واحد جدید پالایشگاه آبادان تا دو ماه آینده
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر