Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:54:20 GMT

عربده کشی صهیونیستها عمر اشغالگران را کوتاه خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۰۳۲۰

عربده کشی صهیونیستها عمر اشغالگران را کوتاه خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد: آنچه از عربده کشی در مسجدالاقصی رخ می‌دهد، عمر اشغالگران را کوتاه خواهد کرد.

وی افزود: به اشغالگران می‌گوییم که اگر فکر می‌کنید که یورش به مسجدالاقصی سبب تغییر ماهیت اسلامی این مسجد می‌شود سخت در توهم هستید.

هنیه تاکید کرد: همانطور که راهپیمایی پرچم‌ها را به شکست کشاندیم، سیاست یورش را نیز در هم خواهیم شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما هنوز در ابتدا نبرد به سر می بریم.

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: ما تاکید می‌کنیم که اقدامات شهرک نشینان در مسجدالاقصی با همه ابعاد راهبردی، اوضاع را به سمت رویارویی پیش می‌برد.

وی افزود: ملت ما و نگاهبانان و محافظان مسجدالاقصی در خط اول دفاع هستند و ثابت قدم و پیش رو خواهند ماند.

کد خبر 5472220

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل هنیه رژیم صهیونیستی فلسطین فلسطین اوکراین رژیم صهیونیستی روسیه عراق مسجدالاقصی جنگ اوکراین ایالات متحده امریکا حمله روسیه به اوکراین ترکیه آخرین اخبار اوکراین قدس اشغالی افغانستان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آحارونوت: زمان آن رسیده کابینه نتانیاهو کنار برود

تحلیلگر سیاسی رژیم صهیونیستی ضمن غیرممکن دانستن ادعای کابینه نتانیاهو درباره رویای نابودی جنبش حماس با عملیات رفح تاکید کرد زمان آن رسیده که کابینه نتانیاهو جایگزین شود.

به گزارش مشرق، «شیمون شفر» تحلیلگر سیاسی روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» امروز گفت: پس از گذشت بیش از ۲۰۰ روز از جنگ، نتانیاهو و گانتس به ما قول دادند که جنگ در رفح حماس را نابود خواهد کرد اما امکان آن وجود ندارد.

شفر در ادامه اظهار کرد: ما الآن باید بهای خواسته شده را بپردازیم و عزیزانمان را به هر قیمتی از غزه برگردانیم تا این جنگ که مانندی برای آن نمی‌شناسیم، متوقف شود، البته ما چیزی درباره ۱۰۰ هزار اسرائیلی که آواره شدند، نمی‌گوییم.

این تحلیلگر افزود: پیدا کردن کلمات برایم سخت است به همین دلیل تنها می‌گویم، کافی است وقت آن رسیده که ما مردم، این کابینه شرور به ریاست بنیامین نتانیاهو را که از پذیرش مسؤولیت نقش خود در فاجعه هفتم اکتبر امتناع کرده و همچنان ما را به سمت پرتگاه می‌برد، جایگزین کنیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • دادگاه لاهه در حال بررسی جنایات اشغالگران در بیمارستان‌های غزه است
  • اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است
  • یورش صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • تضمین آتش بس دایمی رکن اساسی مذاکرات است
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • آحارونوت: زمان آن رسیده کابینه نتانیاهو کنار برود
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس