Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@20:40:29 GMT

دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۰۵۴۶

دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان

دعای نوزدهمین روز ماه مبارک رمضان مصادف با پنجشنبه اول اردیبهشت ماه به همراه اوقات شرعی تقدیم مخاطبان می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، دعای نوزدهمین روز ماه مبارک رمضان مصادف با پنجشنبه اول اردیبهشت ماه به همراه اوقات شرعی تقدیم مخاطبان می‌شود.

دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ وفّرْ فیهِ حَظّی من بَرَکاتِهِ وسَهّلْ سَبیلی الی خَیْراتِهِ ولا تَحْرِمْنی قَبولَ حَسَناتِهِ یا هادیاً الی الحَقّ المُبین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدایا، در این ماه بهره ام را از برکت‌هایش کامل گردان و راهم را به سوی نیکی‌هایش هموار نما و از پذیرفتن خوبی‌هایش محرومم مساز، ای هدایت کننده به سوی حق آشکار.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دعای روز نوزدهم رمضان ماه رمضان ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌های والیبال یکی از ستاره‌هایش را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال بلغارستان از امسال با سرمربی جدید خود لورنزو بلنجینی ایتالیایی به میدان های بین المللی پا خواهد گذاشت و از الان برای المپیک لس آنجلس برنامه ریزی کرده است.

از اردوی تیم ملی والیبال بلغارستان خبر می رسد که الکساندر نیکولوف دریافت کننده و تک ستاره حال حاضر لیست تیم ملی والیبال بلغارستان به دلیل مشکل دیسک کمر و عمل جراحی که قرار است انجام دهد لیگ ملتهای والیبال این فصل را از دست داده تا بلنجینی با بحرانی بزرگ در این تیم قبل از آغاز لیگ ملتها روبرو شود.

بلغارستانی ها در این فصل با چند غایب از جمله گئورگی سگانوف، کاپیتان و پاسور خود نیز مواجه هستند و حالا مصدومیت نیکولوف کار را برای این تیم دشوارتر کرده است و مشخص نیست بلنجینی سرمربی با تجربه این تیم با این همه مشکلات و چالشی که برایش به وجود آمده چگونه کنار خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • چند آموزه‌ مهدوی در دعای عهد و ندبه‌ ی امام صادق (ع)
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • لیگ ملت‌های والیبال یکی از ستاره‌هایش را از دست داد
  • زمزمه دعای کمیل در روستای لیلی یادگار + فیلم
  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • تصویری پنجاه ساله از زحمت و تلاش؛ روز کارگر مبارک + عکس
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • دعای خیر عباس‌میرزا در حق ناصرالدین‌شاه یک‌ساله: پنجاه سال خوشی‌ها ببیند