Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@09:16:07 GMT

بیمارستان میامی با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تجهیز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۰۷۸۷

بیمارستان میامی با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تجهیز می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شیبانی صبح پنجشنبه در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به میزبانی سالن پورسینا این دانشگاه ضمن بیان اینکه تکمیل بیمارستان میامی از جمله برنامه‌های دانشگاه در سال جاری است، بیان کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز این بیمارستان اعتبار تأمین و خوشبختانه دستگاه‌های اولیه مورد نیاز آن از هفته آتی وارد میامی خواهد شد و در آینده نیز سایر موارد مورد نیاز بیمارستان تهیه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پنج پروژه بهداشت و درمان نیز امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی خواهد شد، ابراز کرد: امروز شاهد افتتاح شش پروژه دیگر نیز در حوزه‌های عمرانی و بهداشت و درمان خواهیم بود که به جز بخش قلب بیمارستان امام حسین (ع) که دستگاه‌های آن از قبل تجهیز شده بود، مابقی ده طرح مذکور، ۸۰ میلیارد تومان اعتبار را به خود اختصاص داده‌اند که رقم قابل توجهی محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همچنین از اختصاص شش میلیارد تومان برای بهسازی بخش‌های بیمارستان امام حسین (ع) خبر داد و بیان کرد: بزرگ شدن و بین‌المللی شدن دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با پنج دانشکده در دستور کار سال جاری قرار داشت همچنین با تلاش‌های صورت گرفته اخذ مجوز پنج دانشکده جدید نیز مورد پیگیری قرار گرفته است.

شیبانی با بیان اینکه برخی بخش‌های بیمارستانی ما در شاهرود مانند اسکن قلب درگیر مشکلات و رخوت شده بود که خوشبختانه این بخش‌ها نیز دوباره رونق گرفته و در اختیار مردم است، بیان داشت: توجه به مرکز رشد دانشگاه با هدف ارتقای دانش بنیان‌ها و استفاده از این شرکت‌ها برای تحقق شعار سال یعنی دانش بنیان‌ها، تولید اشتغال‌زا از دیگر سیاست‌های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود محسوب می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه در ماه‌های اخیر توجه به خدمت رسانی به خصوص در نقاط محروم و روستایی از سیاست‌های دانشگاه بوده است، گفت: راه اندازی مرکز بهداشت و درمان قلعه نو خرقان و همچنین ارتقای اورژانس به صورت کمی و کیفی از دیگر اقداماتی بود که در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه توانستیم شاهد ارتقای خدمت رسانی به مردم باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همچنین گفت: امروز با حضور مسئولان از سند تحول آموزشی دانشگاه نیز رونمایی می‌شود و ما تاکید ما بر این است که در دانشکده‌ها و در مقوله مهم آموزش این سند اولویت قرار گیرد.

شیبانی همچنین درباره کرونا نیز، گفت: امروز در زمینه کرونا در شهرستان‌های شاهرود و میامی نیز شاهد نوعی شرایط تثبیت شده هستیم و با توجه به سفرهای نوروزی و ایام تعطیلات سال نو انتظار ورود به پیک جدید می‌رفت که خوشبختانه دوره این پیک بسیار کوتاه و زود گذر بود و شبکه بهداشت و درمان را دچار مشکل نکرد اما این شرایط به معنای عادی انگاری وضعیت شیوع کرونا نیست چرا که ممکن است سویه های دیگر کرونا هر لحظه جامعه را گرفتار و دیگر خود کند لذا همچنان باید نسبت به پروتکل‌ها دقت نظر داشت.

به گزارش مهر، در این مراسم پنج طرح کلنگ زنی و شش پروژه افتتاح شد و همچنین از خیران حوزه سلامت نیز تجلیل به عمل آمد و رونمایی از سند تحول و آموزش دیگر حواشی این مراسم بود.

کد خبر 5472264

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود حسین شیبانی خدمات درمانی میامی بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 شب قدر کرمانشاه آمار کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران شب های قدر خراسان رضوی مشهد شیراز ایلام ماه مبارك رمضان گرگان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بهداشت و درمان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در راستای توسعه متوازن تجهیزات پزشکی در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) و با پیگیری‌های صورت گرفته، پس از ماه‌ها تلاش بی وقفه، دستگاه MRI نسل جدید در این مرکز راه اندازی و اولین MRI (به صورت آزمایشی) انجام شد.

وی گفت: این دستگاه از سری محصولات تولیدی کمپانی فیلیپس، مدل ۵۳۰۰ بوده و از وجوه تمایز آن نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، عدم نیاز به تزریق متناوب هلیم می‌باشد که این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است و ارزش تقریبی روز این دستگاه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌گردد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این دستگاه شاهد توقف اعزام بیمار به خارج از بیمارستان برای انجام تصویربرداری بر مبنای MRI باشیم و تا حدودی رفاه نسبی برای همشهریان به همراه داشته باشد.

محمدی افزود: با پیگیری‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، یک دستگاه MRI سه تسلا از سری محصولات تولیدی کمپانی زیمنس در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب راه اندازی شده و ارزش تقریبی روز این دستگاه ۵۰۰ میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: با نصب و راه‌اندازی این دستگاه در اسلام آباد غرب علاوه بر ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی، مردم غرب استان از مراجعه به مرکز استان بی نیاز خواهند شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • گل سوارز به نیو انگلند روی پاس مسی (نیوانگلند 1-4 اینتر میامی)
  • گل دوم لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-2 اینتر میامی)
  • گل لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-1 اینتر میامی)
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی