Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به تجاوزات رژیم اشغالگر صهیونیست به مسجدالاقصی اعلام کرد که عربده کشی صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی عمر این رژیم را کوتاه خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» صبح پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: تهاجمات پی در پی نظامیان اشغالگر صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی تغییری در هویت اسلامی این مسجد ایجاد نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل هنیه گفت: من به رژیم اشغالگر صهیونیستی می‌گویم اگر فکر می‌کنید که یورش به مسجدالاقصی موجب تغییر ماهیت اسلامی این مسجد می‌شود ، سخت در توهم هستید.

وی در ادامه افزود: عربده کشی صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی ، عمر اشغالگران را کوتاه خواهد کرد.

اسماعیل هنیه تاکید کرد: ما تاکید می‌کنیم که اقدامات شهرک‌نشینان در مسجدالاقصی با همه ابعاد راهبردی، اوضاع را به سمت رویارویی پیش می‌برد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه افزود: ملت ما و محافظان و نگهبانان مسجدالاقصی در خط اول دفاع هستند و ثابت قدم خواهند ماند.

زخمی شدن شماری از نمازگزاران فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی/ اعلام آمادگی مقاومت برای تقابل همه‌جانبه با اشغالگرانضربه مهلک تجاوز به مسجدالاقصی بر کابینه اسرائیل، یک گام تا فروپاشی ائتلاف بنت و لاپیدتعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی برای چهارمین روز متوالی+ فیلم

هنیه تاکید کرد: همانطور که راهپیمایی پرچم‌ها را شکست دادیم ، سیاست یورش را نیز شکست می‌دهیم و هنوز در آغاز نبرد هستیم.

اظهارات اسماعیل هنیه دقایقی پس از آن بیان شد که نیروهای اشغالگر به شماری از محافظان مسجدالاقصی حمله کردند و آنها را در داخل مصلی قبه الصخره به محاصره درآورده‌اند.

برای پنجمین روز متوالی شماری از صهیونیست‌ها با حمایت نظامیان این رژیم به مسجد الاقصی یورش بردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی به سوی اعتکاف کنندگان در مصلی القبلی در مسجدالاقصی با گلوله‌های پلاستیکی حمله ور شدند.

ساعتی قبل هم منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی خبر دادند و اعلام کردند که آنها به صحن‌های مسجد الاقصی یورش برده‌اند و نگهبانان را از صحن‌های مسجدالاقصی دور کرده و نمازگزاران و اعتکاف کنندگان در مصلای القبلی را به محاصره درآورده‌اند.

این منابع اعلام کردند: نظامیان صهیونیست از گاز و گلوله‌های پلاستیکی برای بیرون کردن نمازگزاران از مصلای القبلی استفاده می‌کنند که بر اثر آن شماری از نمازگزاران زخمی شده‌اند.

با آغاز ماه مبارک رمضان حملات نظامیان صهیونیستی به مردم فلسطین در کرانه باختری و قدس اشغالی افزایش یافته است.

نیروهای مقاومت فلسطین بارها هشدار دادند که در صورت ادامه این حملات به آن پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسماعیل هنیه صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه

ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه شب اعلام کرد که ۲ نظامی این رژیم در مرکز غزه کشته شدند.

به گزارش مشرق از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۲ افسر ارتش روز گذشته در مرکز نوار غزه کشته شدند.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، ۲ نظامی کشته شده گروهبان عیدو اویو ۲۸ ساله از نیروهای یگان پشتیبانی زرهی و گروهبان ذخیره کلکادین مهیری ۳۷ ساله از نیروهای تیپ کرملی هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن ۶۰۸ نظامی خود از آغاز جنگ در غزه و ۲۶۳ نظامی از آغاز حمله زمینی به این باریکه اعتراف کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته‌های نظامی خود را اعلام می‌کند.

این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.

همچنین آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند هم با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

آمار و نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در جنگ غزه براساس دستور العمل این رژیم و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می‌شود و نام‌های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده‌ها نیست.

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • یورش صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس