Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@08:19:52 GMT

برنامه تحولی بازی‌های رایانه‌ای به‌زودی رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۱۶۰۱

برنامه تحولی بازی‌های رایانه‌ای به‌زودی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر دیروز چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰ از بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید کرد.

اسماعیلی با حضور در غرفه منادیان بصیرت در جریان تولیدات این مجموعه قرار گرفت و گفت: بازی‌های رایانه‌ای یکی از بخش‌هایی است که خبرهایی که به ما می‌رسد نشان می‌دهد فوق‌العاده مورد استقبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مجموعه منادیان بصیرت بخاطر تولیدات فاخر رایانه‌ای تشکر کرد و افزود: ما در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای سالانه فستیوال‌های حوزه بازی را برگزار می‌کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه بازی‌های رایانه‌ای بیشترین مصرف فرهنگی را دارند، ادامه داد: اگر برنامه‌ریزی مناسب را نداشته باشیم از این فضای پرمصرف دور خواهیم ماند.

اسماعیلی از تقویت بخش بازی‌های رایانه در دولت خبر داد و تصریح کرد: در جریان برنامه‌های رایانه‌ای جهت‌گیری محتوایی دقیق برای نشر مسیر قرآن و اهل بیت خواهیم داشت.

وی در پاسخ به اینکه در حوزه بازی‌های رایانه‌ای برنامه تحولی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد، گفت: بله، برنامه تحولی بازی‌های رایانه‌ای در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تدوین شده است که به‌زودی رونمایی می‌شود.

غرفه نوجوان «منادیان بصیرت» در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از شنبه ۲۷ فروردین تا جمعه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۳:۳۰ در شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) راهرو ۹۶ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

کد خبر 5472332 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مهدی اسماعیلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه قرآن بازی های رایانه ای معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی اسباب بازی ایرانی سی وسومین نمایشگاه کتاب تهران بنیاد ملی بازی های رایانه ای بازی های رایانه ای انتشارات سروش انتشارات سوره مهر نمایشگاه کتاب تهران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگسرای رسانه ماه رمضان 1401 انقلاب اسلامی ایران افغانستان بازی های رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان منشا هر تحولی در جامعه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، جلال رحیمی، ظهر چهارشنبه در جمع دانش آموزان دبیرستان‌های وابسته به مؤسسه عالی شهید مطهری افزود: معلمان با الگو قراردادن شهید مطهری می‌توانند به خوبی به رسالت خود عمل کنند.

وی بیان داشت: این استاد فرزانه پاره تن امام بود و آثار متعدد ایشان مورد تأیید بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود.

رحیمی تصریح کرد: معلمان معماران آینده و افسران مقابله با جهل و نادانی در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه شهید مطهری نماد تمامی شهدا و اسوه و الگوی همه معلمان در جبهه علمی و جبهه عملی است، گفت: آثار شهید مطهری آثار بسیار ارزشمندی هستند.

کد خبر 6094385

دیگر خبرها

  • جانشین دانیال مثل اسماعیلی‌فر نبود
  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • معلمان منشا هر تحولی در جامعه هستند
  • استرالیا نخستین رایانه کوانتومی کاربردی جهان را می سازد