Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پهلوان اظهار کرد: از ۱۳۸ بیمار مبتلا به کرونا تعداد ۱۰۵ نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در حال حاضر۳۲۲ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۴۶ بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد بیماران بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استان را ۸۸نفر عنوان کرد که از این تعداد ۶۹ نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه تحت مراقبت قرار دارند.

پهلوان با تاکید بر اینکه تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در تمامی ایام در آمادگی کامل هستند تصریح کرد: طی یک روز گذشته ۵۰۳ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها و یا مراکز منتخب مراجعه و خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: خوشبختانه برای دومین روز متوالی، موردی از فوت بیمار مبتلا به کرونا در خراسان رضوی به ثبت نرسید که این امر نشان از همراهی و همکاری عموم مردم و تلاش بی وقفه مدافعان سلامت در خدمت رسانی به بیماران است.

وی افزود: همراهی و همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بهترین راهکار در کنترل همه‌گیری ویروس کرونا محسوب می‌شود و امیدواریم روند کاهش موارد ابتلا و فوتی‌های ناشی از کرونا درسطح استان خراسان رضوی تداوم داشته باشد.

کد خبر 5472373

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد شیوع کرونا ویروس کرونا بوشهر ماه رمضان 1401 ویروس کرونا شب قدر کرمانشاه آمار کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران شب های قدر خراسان رضوی مشهد ماه مبارك رمضان شیراز گرگان امام حسن مجتبی ع دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراکز درمانی مبتلا به کرونا بیمار مبتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان

حسین زاده گفت : پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در این بیمارستان ها باید به صورت رایگان انجام شود .

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ؛ موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود، به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست