Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@04:56:50 GMT

خانواده محور بودن، بزرگترین حسن نمایشگاه قرآن است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۲۰۳۰

خانواده محور بودن، بزرگترین حسن نمایشگاه قرآن است

وزیر ارشاد در بازدید از نمایشگاه قرآن گفت: خوشبختانه همه با خانواده هایشان در این رویداد فرهنگی قرآنی حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش قدس آنلاین، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن، بزرگترین حسن این رویداد فرهنگی قرآنی را خانواده محور بودن آن دانست و گفت: خوشبختانه بازدیدها در این نمایشگاه به صورت خانوادگی است و همه با خانواده هایشان حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، ماهیت انقلاب اسلامی و دولت دینی مبتنی بر آموزه‌های قرآن است؛ زیرا این قرآن کریم است که نظام اجتماعی را مبتنی بر آن باید ساخت.

گفتنی است؛ امسال در فضایی به مساحت بیش از ۴۰ هزار مترمربع غرفه های متعدد در زمینه قرآن و سبک زندگی و فرهنگ دانش بنیان و عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن راه اندازی شده است. 

غرفه احیاکننده جلسات خانگی و روضه‌های خانگی قرآنی هم در این رویداد برپاست که وزیر ارشاد درباره آن می گوید: این غرفه مهم است؛ چراکه این جلسات جزو سنت اصیل و قدیمی خانواده‌های ایرانی است که پایبند به مبانی قرآنی هستند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از ۲۷ فروردین تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر ارشاد محمدمهدی اسماعیلی نمایشگاه قرآن نمایشگاه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس قوه قضا در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

 

در جریان بازدید از این نمایشگاه، از غرفه مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز بازدید کرد. پیگیری ارائه خدمات حقوقی در مساجد از جمله مواردی بود که قاضی القضات کشور در غرفه مرکز مورد توجه قرار داد.

دراین بازدید اعضای مرکز درمورد ارائه خدمات حقوقی رایگان به مردم به صورت هفتگی و در نماز جمعه به حجت الاسلام اژه‌ای توضیحاتی را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور
  • دیدگاه‌های متعدد در اسلامی‌سازی علوم انسانی بررسی شد
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت