Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حسین شیبانی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود ظهر امروز در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با حضور استاندار سمنان، امام جمعه شاهرود، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان شاهرود در تالار پورسینای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود اظهار کرد: در حال حاضر، وضع نسبتاً خوبی در بحث کرونا در مجموعه زیرپوشش دانشگاه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امروز تعدادی از پروژه‌های بهداشتی درمانی به بهره‌برداری رسید و برخی کلنگ‌زنی شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود اضافه کرد: ۱۱ پروژه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان امروز افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی خواهد شد.

شیبانی ادامه داد: در مجموعه دانشگاه و حوزه بهداشت و درمان، نذر خدمت به مردم را در پیش گرفتیم.

وی گفت: ساماندهی نیروی انسانی مجموعه دانشگاه یکی از اقدامات مهمی بود که در ۱۲۰ روز گذشته در دستور کار قرار دادیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود اضافه کرد: اخذ مجوز تأسیس پنج دانشکده جدید، تأمین تجهیزات بیمارستان میامی به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان، هزینه‌کرد ۶ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بخش‌های بیمارستانی امام حسین (ع)، بین‌المللی‌سازی دانشگاه، فعال شدن درمانگاه تخصصی قلب برای بیمارستان شهرستان میامی و سایر موارد ازجمله اقدامات انجام شده در مدت اخیر است.

شیبانی ادامه داد: اقدامات لازم برای اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به استان انجام گرفت.

انتهای پیام/

زهرا سلیمانی کد خبر: 1137593 برچسب‌ها وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح پروژه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی افتتاح پروژه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود میلیارد تومان کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل و معاونان راه و شهرسازی استان، کامران قدس رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، حسین موسوی شهردار و جمعی از مسوولان و فعالان اجتماعی این شهر در آیین آغاز عملیات ساخت و کلنگ‌زنی پایگاه سلامت در محله کهنه‌دژ حضور داشتند.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان در این آیین گفت: پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان در مساحت ۳۴۵ مترمربع و با زیربنای ۲۲۰ مترمربع یک طبقه به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود.

کامران قدس افزود: هشت هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان از خدمات این پایگاه بهداشتی و درمانی بهره‌مند خواهند شد.

این مسوول اظهار کرد: ارایه خدمات واکسیناسیون نوزادان، ویزیت پزشک و ارایه خدمات مشاوره روانشناسی و تغذیه از جمله کارکردهای یک پایگاه سلامت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد