Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا مرتضی قربانی رئیس هیات ورزش های همگانی پنجشنبه در این آیین گفت: مهمترین هدف انعقاد تفاهم نامه استفاده کمیته ماهیگیری از ظرفیت های آبی شهرستان آبادان است.

وی اظهار داشت: این نقطه عطفی است که برای نخستین بار ماهیگیری ورزشی در استان خوزستان به رسمیت شناخته شد و امیدواریم سایر شهرها نیز به این سمت و سو گرایش پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان آبادان، ازعضویت انجمن ماهیگیری ایران در فدراسیون جهانی طی هفته های اخیر خبر داد و گفت: به زودی تیم ماهیگیری شهرستان آبادان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام و نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور به مسابقات قهرمانی جهان اعزام خواهند شد.
 مدیر کل شیلات خوزستان نیز در این نشست این همکاری مشترک را گام مثبتی در راستای بهره مندی از ظرفیت بنادر شهرستان آبادان، رودخانه های بهمنشیر و اروند در اجرای فعالیت های ورزشی دانست و گفت: این تفاهم نامه منجر به استفاده بهتر از منابع و پتانسیل های موجود خواهد شد.
فتح الله ابوعلی افزود: ماهیگیری به معنای واقعی  یک ورزش همگانی محسوب می شود که محدودیت سنی و جنسی ندارد و در فصول مختلف سال نیز جنبه توریستی و گردشگری پیدا می کند.
وی افزود: ماهیگیری تفریحی در زمره ورزش های بسیار مهیج، پرطرفدار و محبوب به شمار می رود، که کمک شایانی به رفع بیماری های عصبی همچون افسردگی، استرس و موجب آرامش روح و جسم می شود .
مدیر کل شیلات خوزستان بیان کرد: ماهیگیری تفریحی نیازمند آموزش اصولی است، به ویژه در رابطه با استفاده از وسایل استاندارد صید و رعایت ممنوعیت ها در زمان و موقعیت هایی که رهاسازی ماهیان به منظور حفظ ذخایر آبزیان صورت گرفته است.
بیش از سه هزار ورزشکار عضو ورزش های همگانی آبادان هستند.

وجود ۲ رودخانه اروند و بهمنشیر ظرفیت مناسبی برای ورزش های آبی در شهرستان آبادان فراهم کرده است.

منبع: روزنامه چاینا دیلی برچسب‌ها ورزش همگانی خوزستان سازمان شیلات ایران آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی خوزستان سازمان شیلات ایران ورزش همگانی خوزستان سازمان شیلات ایران آبادان ورزش های همگانی شهرستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۲۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب از کشف، جمع آوری و ضبط بیش از ۶۰۰ متر تور ماهی از صیادان غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

کیانوش احسانی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب هنگام پایش، گشت و کنترل زیستگاه‌ها و منابع آبی سطح حوزه استحفاظی موفق به کشف و ضبط بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری شدند.

وی افزود: این چندمین بار طی هفته‌های اخیر است که مأموران نسبت به جمع آوری تورهای پهن شده توسط صیادان غیر مجاز در سد تنگ حمام شهرستان سرپل ذهاب اقدام می‌کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب بیان کرد: مناطق و زیستگاه‌های تحت مدیریت این شهرستان به صورت شبانه روزی توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پایش و کنترل می‌شود.

احسانی پور تاکید کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برابر ضوابط و مقررات زیست محیطی برخورد قانونی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است