Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری امروز در بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: دستگاه قضایی همانند قبل که حمایت همه‌جانبه از صنعت و تولید را در دستور کار داشته است، با این اولویت با برگزاری جلسات و نشست‌های مشترک با صاحبان صنایع و کارشناسان و متخصصان حوزه دانش بنیان، این حمایت قضایی را ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مسیر اصحاب رسانه و مطبوعات و رسانه ملی و فضای مجازی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های خود تبلیغ محصولات دانش‌بنیان را برای عموم فرهنگ سازی کنند.

به گفته او در سال‌های گذشته به دلیل فقدان دانش بنیانی در مسیر تولید و صنعت متحمل خسارات و زیان‌های بسیاری شده‌ایم و بر همین اساس رهبر معظم انقلاب امسال را با این نام نامگذاری کردند.

بی‌شک دانش بنیانی باعث ایمن‌سازی مجموعه‌های تولیدی شده و اطمینان خاطری نیز برای صاحب صنایع و تولیدکنندگان به دنبال خواهد داشت.

حجت‌الاسلام جعفری می‌گوید به این منظور لازم است تا مجموعه‌های تولیدی و صنعتی قبل از هرگونه اقدام یا احداث و راه‌اندازی واحد‌های خود از مشورت یا نظارت‌های کارشناسان و نخبگان حوزه دانش بنیانی بهره‌مند شوند.

اشتغال و کارآفرینی که از این طریق حاصل می‌شود، پایدار و باعث ثبات و اطمینان‌بخشی در امر تولید می‌شود.

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: استان اصفهان به عنوان قطب صنعتی کشور از سرمایه‌های عظیم و ارزشمند علمی، فنی و صنعتی برخوردار است که در برنامه‌ریزی‌های مدیریتی استان در سال جدید اولویت اول مبحث دانش بنیانی تولید و صنعت خواهد بود و امیدواریم به دور از شعارزدگی و نمایش به صورت جدی اقدامات عملی صورت پذیرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱ هجری شمسی، سال جدید را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اصفهان دانش بنیان اشتغال دانش بنیانی دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از خودروهای برقی به حل مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمرکز دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان روی خودروهای برقی بود؛ این خودروها می‌تواند با هدف کاهش آلودگی هوا به یکی از مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند.

فرزانه کلاهدوزان با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این نمایشگاه در مقایسه با سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشت، چراکه شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر مشارکت‌کنندگان محصولات با کیفیتی را ارائه دادند.

وی با بیان اینکه اطلاع از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و تبدیل آن‌ها به محصولات دانش‌بنیان بسیار حائز اهمیت است، افزود: برخلاف بعضی نمایشگاه‌ها که تمام وسایل آن‌ها وارداتی است، در این نمایشگاه مهندسی معکوس رخ داده است و واردات نیز به محصولات دانش‌بنیان تبدیل می‌شود.

کلاهدوزان تاکید کرد: تولیدات باید در کشور انجام شود تا بتواند مفید باشد، به‌ویژه اینکه تمرکز دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان روی خودروهای برقی بود؛ این خودروها می‌تواند با هدف کاهش آلودگی هوا به یکی از مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند.

وی تصریح کرد: با توجه به پیشرفت‌، توان و ظرفیت‌هایی که در این نمایشگاه دیده می‌شود، مدیریت شهری نیز می‌تواند به اجرای این طرح‌ها اعتماد کند؛ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل، دانش بنیان‌ها نسبت به سال گذشته پر قدرت‌تر ظاهر شدند، همچنین تجربه‌های آن‌ها در زمینه پروتوتایپ به ساخت انبوه رسیده بود که اگر به قرارداد منتهی شود، نتیجه مطلوبی خواهد داشت‌.

کد خبر 750312

دیگر خبرها

  • رتبه چهارم ایران در تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • استفاده از خودروهای برقی به حل مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود