Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:20:42 GMT

تیراندازی چند شرور مسلح به پاسگاه قلعه بید زاهدان

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۳۶۵۵

تیراندازی چند شرور مسلح به پاسگاه قلعه بید زاهدان

به گزارش ایرنا سرهنگ محمود سعادتی امروز در زاهدان اظهار داشت: مقارن ساعت ۲۳:۱۵ شب گذشته حدود سه نفر شرور مسلح ناشناس اقدام به تیر اندازی به دیوار پشت پاسگاه کرده و قصد داشتند که نگهبانی پشت بام پاسگاه را مورد هدف قرار دهند که با پاسخ قاطعانه ماموران شجاع و دلیر پاسگاه مواجه شدند.

وی با اشاره به اینکه افراد مهاجم بزدل بلافاصله فرار را بر قرار ترجیح داده و از محل متواری شده اند خاطرنشان کرد: هرگونه اقدامات ضد امنیتی با شدیدترین پاسخ پلیس روبرو شده و سرکوب و قلع و قمع  می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی زاهدان گفت: تحقیقات تخصصی پلیس به منظور شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی آغاز شده است و این افراد از چشم تیزبین پلیس مخفی نخواهند ماند و پس از دستگیری نتیجه اطلاع رسانی خواهد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان انتظامی سیستان و بلوچستان زاهدان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر درویشی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان نوشهر، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی مأموران، اعضای این شرکت هرمی که با اجاره منزلی در این شهرستان اقدام به فعالیت و عضوگیری و آموزش افراد می‌کردند شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی نوشهر، تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی، کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با تشکیل تیم‌های عملیاتی، ۲۲ نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف سیستم‌های رایانه‌ای، جزوات و کتاب‌های آموزشی در بازرسی از محل فعالیت این افراد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علی اکبر درویشی با اشاره به اینکه وعده سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا مهمترین شگرد شرکت‌های هرمی است از شهروندان خواست ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت‌ها و تأمل در انجام معاملات وسوسه انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6090249

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت