Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده روز پنجشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: مدیران اجرایی این استان برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم استان باید به طور جهادی و شبانه روزی تلاش و فعالیت کنند. 

وی افزود: خدمت کردن به مردم نوعی توفیق الهی برای مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بوده و باید بیش از پیش قدردان آن باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: موضوع مهم نیروسازی و تربیت نیروهای مدیریتی برای آینده این استان مورد توجه جدی مدیران اجرایی استان باشد. 

احمدزاده عنوان کرد: ترکیب تیم مدیریتی کهگیلویه و بویراحمد شامل افراد جوان و مسن باشد زیرا در این صورت اثرگذارتر و کارآمدتر خواهد بود.  

وی ابراز داشت: توجه به خانواده شهدا و جامعه ایثارگران در اولویت کاری دولت سیزدهم بوده و هم اینک نیز چند نفر از مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از این قشر هستند. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان پذیرش فرزندان شهدا و ایثارگران در دستگاه های اجرایی این استان از ۲۵ درصد کنونی به حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش یابد. 

احمدزاده اظهار داشت: اجرای طرح های عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد نباید موجب وارد شدن کوچکترین آسیب یا خسارت به طبیعت و محیط زیست این استان شود. 

وی افزود: نهضت ملی مسکن وضعیت چندان مطلوب و مناسبی در کهگیلویه و بویراحمد ندارد و لازم است که این امر از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان بهبود پیدا کند. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عده ای افراد سودجو و فرصت طلب در این استان به بهانه اجرای طرح های اقتصادی و تولیدی اقدام به زمین خواری و تصرف اراضی منابع ملی می کنند که باید مدیران اجرایی استان با هوشیاری جلوی چنین اقدامی را بگیرند. 

احمدزاده عنوان کرد: دستگاه های اجرایی متولی از جمله سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اقدام به کنترل قیمت ها، بهبود کیفیت کالاها و جلوگیری از افزایش بی رویه تورم در این استان کنند. 

وی ابراز داشت: یکی از راهکارهای مهم برای تأمین و عرضه مورد نیاز مرغ، تخم مرغ و گوشت در بازار کهگیلویه و بویراحمد جذب سرمایه گذار و اعطای تسهیلات برای ساخت و راه اندازی واحدهای جدید پرورش مرغ تخم گذار و گوشتی در این استان است. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرمانداران این استان بر کیفیت اجرای طرح های عمرانی در شهرستان های استان نظارت بیشتری داشته و هر طرحی که ایرادها و اشکال هایی دارد نباید افتتاح شود. 

احمدزاده اظهار داشت: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خود را درگیر امور جزئی و کم اهمیت و مسائل حاشیه ای نکرده و از روزمرگی بپرهیزند بلکه به طور تمام وقت بدنبال خدمت رسانی به مردم باشند. 

وی افزود: لازم است که مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به رفع بهتر مسائل و مشکلات مردم حضور مستمر در شهرستان های این استان داشته باشند. 

احمدزاده بیان کرد: نباید از اعتبارات و امکانات دولتی برای سفره های رنگین به ویژه در ماه رمضان در کهگیلویه و بویراحمد استفاده شود و مدیران اجرایی استان نیز مراقب بوده و در هر میهمانی یا مجلسی شرکت نکنند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: لازم است که خواسته ها و مطالبه های به حق قشرها و گروه های مختلف مردم این استان به موقع و به نحو مطلوب از سوی مدیران اجرایی و نهادهای دولتی مربوطه مدیریت و پاسخ داده شود. 

سید جواد هاشمی مهر اظهار داشت: این امر موجب جلوگیری از بروز تجمع های اعتراضی و تنش های احتمالی در کهگیلویه و بویراحمد می شود. 

وی افزود: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد قبل از سفرهای کاری خود به شهرستان های این استان به فرمانداران اطلاع داده و هماهنگی های لازم را با آنان داشته باشند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مرخصی ها و مأموریت های مدیران اجرایی و فرمانداران این استان به استانداری استان اعلام تا در خدمت رسانی به مردم وقفه، رکود و اختلال ایجاد نشود.  

هاشمی مهر عنوان کرد: پاسخگویی مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به تماس های تلفنی مردم این استان حتی پس از وقت اداری و به طور شبانه روزی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان ضروری است. 

وی ابراز داشت: لازم است که مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد حضور بیشتری در آیین ها و مناسبت های ملی و مذهبی داشته باشند. 

هاشمی مهر گفت: این موضوع در ارزیابی عملکرد مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد لحاظ شده و مؤثر است. 

وی اظهار داشت: تبدیل وضعیت فرزندان شهدا و ایثارگران در دستگاه های اجرایی و به ویژه بانک های کهگیلویه و بویراحمد هر چه زودتر انجام شود. 

برچسب‌ها جنگل کهگیلویه و بویراحمد جلسه شورای اداری یاسوج اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگل کهگیلویه و بویراحمد جلسه شورای اداری جنگل کهگیلویه و بویراحمد جلسه شورای اداری یاسوج اعتبار مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نمایشگاه صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغالزا و مردم محور بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار مثنوی، جانشین سپاه فتح در محوطه استادیوم تختی یاسوج افتتاح شد.

حسین پسنده، دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه که به همت قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح استان برپا شد، گفت: این نمایشگاه در ۲۰ غرفه از وام گیرندگان کسب و کارهای خانگی ناحیه مقاومت شهرستان‌های بویراحمد و دنا و عشایر استان برپا شده و تولیدکنندگان محصولات تولیدی خود را عرضه کردند.

وی افزود: در سال گذشته ۱۶۱۲ تقاضی کسب کارهای خرد خانگی برای دریافت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل استان معرفی شدند که از این تعداد ۷۰۴ نفر با اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

پسنده اظهار کرد: در راستای ایجاد اشتغال پایدار تا پایان خرداد ماه امسال همه این تعداد پرداخت می‌شوند.

دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با رایزنی و همکاری استانداری از محل تبصره ۱۸ در برنامه داریم که برای بیش از دوهزار نفر اشتغالزایی ایجاد شود.

پسنده بیان کرد: قرارگاه اقتصاد مقاومتی در طول سال رای فروش محصولات وام گیرندگان بازار فروش و نمایشگاه برپا می‌کند.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی صندوق‌های قرض الحسنه اشتغالزا، خرد خانگی و مردم محور بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف عرضه محصولات تولیدی صنایع دستی، ترشیجات، لباس محلی، محصولات کشاورزی خشک شده در محوطه استادیوم تختی یاسوج تا ساعت ۲۰ روز پنج‌شنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برپا شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تخریب مدیران شایسته باعث کُند شدن مسیر رشد و ترقی می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست