Web Analytics Made Easy - Statcounter

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پاختاکور گفت: این بازی  آخرین شانس ما برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. پاختاکور تیم خیلی خوب و خطرناکی است و چون بازی اول را توانستیم ببریم، نمی‌شود خیلی راحت در مورد دیدار فردا صحبت کرد. 

تیم فوتبال سپاهان در بازی رفت با نتیجه ۳ بر یک برابر پاختاکور به پیروزی رسیده بود و این تیم قصد دارد در بازی برگشت هم به برتری دست یابد تا همچنان شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نویدکیا درباره اینکه پاختاکور در بازی فردا فشار کمتری دارد و آیا این مسئله برای سپاهان مشکل ساز می‌شود، گفت: مسلما، آن‌ها تیم خیلی خوبی هستند و در دو بازی آخر هم مقداری بدشانس بودند. بازی سرنوشت سازی است و باید با تمرکز و برنامه وارد این بازی شویم.

بیشتر بخوانید

تثبیت صدرنشینی در دستور کار شاگردان نکونام/ سپاهان به دنبال تکرار برد برابر پاختاکور

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پاختاکور ازبکستان فردا ساعت ۲۱:۴۵ در عربستان برگزار می‌شود. سپاهانی‌ها با ۴ امتیاز در رتبه سوم گروه D  لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند و تیم پاختاکور هم با ۳ امتیاز در انتهای جدول رده بندی این گروه قرار دارد.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال پاختاکور لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

به گزارش تسنیم، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901423

دیگر خبرها

  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند