Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا  از روابط عمومی حفاظت محیط زیست البرز، حجت الاسلام و المسلمین مسعود داودی روز پنجشنبه در ملاقات با رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان اشتهارد به مناسبت روز زمین پاک، ضمن قدردانی از فعالیت ها و اقدامات مجموعه محیط زیست شهرستان در حفظ و حراست از محیط زیست، گفت: محیط زیست یک موضوع و وظیفه عمومی است و رعایت حقوق زیست محیطی تبعات و منفعت آن برای همه جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: قصور و آلوده کردن محیط زیست آسیب و صدمه به کل جامعه است.

وی نسبت به حساسیت های مردم  نسبت به ورود فاضلاب آلاینده شهرک صنعتی به رودخانه شور و جلوگیری از این آلودگی تاکید کرد و خواستار افزایش ظرفیت نیروی انسانی و پایش شبانه روزی صنایع الاینده شد.
حشمت الله کوثری رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان اشتهارد نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت زیست محیطی شهرستان اشتهارد و اقدامات انجام شده به منظور وظایف نظارتی و حاکمیتی سازمان حفاظت محیط زیست در حوزه شهرستان اشتهارد ارائه کرد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همچنین در خصوص ظرفیت های زیستی اکوسیستم رودخانه شور و دشت اشتهارد و لزوم حفاظت از این موهبت الهی مطالبی بیان کرده و اقدامات قضایی صورت گرفته در خصوص جلوگیری از انتقال پساب شهرکی صنعتی اشتهارد  به رودخانه شور را تشریح و بر اقدام قاطع در برخورد با هرگونه آلاینده ساز در حوزه محیط زیست تاکید کرد.
 در پایان این دیدار بر حفاظت از زمین به عنوان بستر زندگی تمام جانداران و جلوگیری از آلودگی آن و مدیریت پسماندها و پساب های صنعتی تاکید شد .

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست شهرک صنعتی استان البرز اشتهارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست شهرک صنعتی استان البرز سازمان حفاظت محیط زیست شهرک صنعتی استان البرز اشتهارد محیط زیست شهرستان شهرستان اشتهارد حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد

خدامراد جهانتیغ  اظهار کرد: در گشت و کنترل روزانه محیط بانان و تماس تلفنی همیار محیط زیست با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبنی بر گرفتار شدن یک عدد بزمجه در مناطق مسکونی یگان حفاظت به سرعت به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: این گونه زیستی پس از بررسی کارشناسی و اطمینان از سالم بودن آن، در زیستگاه طبیعی خود رهاسازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود