Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، محمدمهدی اسماعیلی همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان به همراه اعضای خانواده خود از بخش های مختلف بیست و نهمین نمایشگاه قرآن بازدید کرد.

اسماعیلی در حساب کاربری خود در توییتر در مورد این بازدید نوشت: بازدید از نمایشگاه قرآن به همراه خانواده، تجربه متفاوتی نسبت به بازدید روز افتتاحیه به حساب می آمد و خوشحالم که پس از دو سال وقفه در برپایی نمایشگاه، خانواده محوری به مهمترین حسن نمایشگاه امسال بدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ۲۷ فروردین همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، وزیر فرهنگ و شخصیت های فرهنگی در مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

نمایشگاه امسال در ۴۰ هزار مترمربع و در ۴۵ بخش تشکیل شده است. این نمایشگاه با شعار «قرآن؛ کتاب امید و آرامش» به فرهنگ امید و آرامش قرآنی می پردازد و با همکاری نهادها و موسسات بیش از ۸۰ نوآوری و خلاقیت در نمایشگاه امسال ارائه می شود.

یکی از فضاهای مورد توجه در نمایشگاه امسال توجه به ابعاد قرآنی بیانات امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب است که تحت عنوان امین قرآنی رهبر قرآنی به آن پرداخته می شود و بخش فرهنگ دانش بنیان و فضای سایبری و مجازی با کار جهادی لبیکی به شعار سال رهبر انقلاب است.  

تجلیل از خادمان قرآن کریم با حضور رییس جمهوری، معرفی خادمان نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، پویش ستاره های زمین برای ترویج جلسات خانگی قرآن، مشاوره های قرآن بنیان، برپایی ۲۰ وبینار در سطح بین المللی، برگزاری همایش موسسات قرآنی و رونمایی از مرکز ملی ترجمه قرآن را می توان از مهمترین برنامه های بیست و نهمین نمایشگاه قرآن دانست.

بخش باغ آیات برای کودکان، بخش مسجد جامعه پرداز و تمدن ساز، بخش آثار فرهنگی و صنایع دستی با حضور دارندگان نشان های یک هنری صنایع دستی، بخش نشر مکتوب و دیجیتال با حضور ۱۰۰ ناشر مرتبط با قرآن و عترت، بخش نهادهای دولتی و حاکمیتی، بخش نهادها و موسسات مردمی قرآنی و بخش عفاف و حجاب از مهمترین بخش های نمایشگاه امسال است.  

همچنین بخش های دانشگاهی، سفیران دعوت، آموزش های نوین و راه یافتگان درنمایشگاه امسال حضور دارند. علاقه مندانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، می توانند به شکل مجازی از این نمایشگاه بهره ببرند.

غرفه های بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به مدت دو هفته تا جمعه نهم اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰ در مصلای امام خمینی (ره) مشتاق حضور علاقه مندان به کلام وحی و اهل بیت (ع) است. با توجه به هم زمانی برگزاری نمایشگاه با شب‌های احیا، قرار است حدود ساعت یک تا یک و نیم بامداد غرفه های نمایشگاه به فعالیت خود پایان ‌دهند.

این نمایشگاه تا جمعه ۹ اردیبهشت ماه برپا می باشد. 

کد خبر 671533 برچسب‌ها محمدمهدى اسماعيلى خبر مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیست و نهمین نمایشگاه نمایشگاه امسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، از پیش از برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره احتمال تغییر محمد خزاعی در ریاست سازمان سینمایی کشور به گوش می‌رسد و گزینه‌های مختلفی هم برای جایگزینی او نام‌ برده می‌شد؛ شایعاتی که در روزهای اخیر داغ‌تر از قبل شده بود. 

به همین دلیل، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته (شنبه)، در شورای زیرساخت این وزارتخانه، تمام شایعات را تکذیب کرده و گفته است محمد خزاعی تا پایان دولت سیزدهم در به کار خود ادامه می‌دهد.

این خبر توسط مهدی سموعی، مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شبکه ایکس (توئیتر) اعلام شده است. 

او نوشته است:

«شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم. آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت:خزاعی کارهای نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

در عین حال، برخی رسانه‌ها از «ابقای محمد خزاعی» خبر داده‌اند که با توجه به عدم استعفا یا برکناری رئیس سازمان سینمایی، خبر درستی نیست و وزیر ارشاد صرفا شایعات را تکذیب کرده است.   

دیگر خبرها

  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد