Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه تروریستی داعش مسؤولیت انفجار اخیر در مسجد شیعیان مزار شریف افغانستان را برعهده گرفت و برخی منابع از افزایش شهدای این انفجار به ۴۵ تن خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت النشره، برخی منابع اعلام کردند که تعداد شهدای انفجار مسجد "سه‌دکان"، بزرگترین مسجد شیعیان مزار شریف به ۴۵ تن خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع امنیتی افغانستان روز پنج‌شنبه در گفتگو با شبکه خبری الجزیره قطر اعلام کرده بود، در انفجار مسجدی در شهر مزار شریف افغانستان ۳۱ تن به شهادت رسیده و ۸۷ تن دیگر زخمی شدند.   همچنین گروه تروریستی داعش در شبکه‌های اجتماعی مسؤولیت این انفجار را برعهده گرفت.   پیش از این نیز انفجار دیگری در یکی از مساجد شهر مزار شریف واقع در شمال افغانستان رخ داده بود.   ۲۰ آوریل جاری نیز در اثر انفجار دو بمب دست‌ساز مقابل مدرسه "عبد الرحیم شهید" در غرب کابل، تعدادی به شهادت رسیدند.   به گزارش دانا به نقل از ایرنا؛ منابع عراقی امروز جمعه دوم اردیبهشت ماه 1401 خبر دادند که هسته های مخفی گروه تروریستی داعش در حمله به ارتش عراق در حومه شهر خانقین واقع در حدود ۱۰۰ کیلومتری بعقوبه مرکز استان دیالی در شرق بغداد یک تن را کشته و سه تن دیگر را زخمی کرده اند.     انتهای پیام/ منبع:ایسنا

منبع: دانا

کلیدواژه: مزار شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه پس از دو سال، مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند.

این دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته هایی اعتراض خود را به این مسئله اعلام کرده و  خواستار صحبت با رئیس دانشگاه شدند.

موسوی رئیس دانشگاه پس از دقایقی در جمع دانشجویان معترض حاضر شد و قول داد با تلاش های شبانه روزی، مرمت مسجد دانشگاه به زودی پایان یابد و قبل از ایام محرم برای عزاداری دانشجویان  آماده شود.

 قرار شد عصر امروز نمایندگان دانشجویان معترض در جلسه‌ای با رئیس دانشگاه درباره این مسئله گفت وگو کنند.

به گزارش تسنیم، 6 خرداد  سال 1401، اتاق صوت مسجد دانشگاه شریف دچار حریق شد و پس از آن مسئولان دانشگاه دست به تعمیر اساسی مسجد دانشگاه زدند که بازسازی آن با روند کندی مواجه شده و پس از دو سال هنوز پایان نیافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت