Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اژدر محمدی‌دوست از یادگاران دوران دفاع مقدس، جانباز ۶۰ درصد جنگ تحمیلی و از مدیران انقلابی، باسابقه و مخلص استان اردبیل بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل،به نقل از سپاه استان، سردار غلامحسین محمدی‌اصل در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت جانباز اژدر محمدی دوست در اردبیل اظهار داشت: اژدر محمدی‌دوست از یادگاران دوران دفاع مقدس، جانباز 60 درصد جنگ تحمیلی و از مدیران انقلابی، باسابقه و مخلص استان اردبیل بود که پس از سال‌ها تحمل درد و رنج بجا مانده از مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس، سال قبل در سن 64 سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان امام خمینی اردبیل جان به جان آفرین تسلیم کرده و به یاران شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: علاوه بر حضور مستمر و افتخار آفرین در عرصه‌های نبرد 8 سال دفاع مقدس و فرماندهی رسته‌های مختلف نظامی، مدیرکلی اداره کل تعاون، مدیر کلی اداره کل امور عشایر استان اردبیل، معاونت امور اراضی اداره کل منابع طبیعی استان اردبیل، ریاست مرکز آموزش عالی علمی کاربردی تعاون اردبیل، معاونت شهرداری اردبیل، ریاست هیئت مدیره اتاق تعاون استان اردبیل، مدیریت اداره منابع طبیعی شهرستان اردبیل، ریاست هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان اردبیل، عضویت در شورای فرماندهی سپاه پاسداران استان اردبیل و انتخاب به عنوان مدیر نمونه کشوری در سالهای 85 و 87 و 89 از جمله خدمات مرحوم حاج اژدر محمدی دوست  است.

جواد صبور از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان و از هم رزمان شهید محمدی دوست نیز در این باره گفت: شهید محمدی دوست اسوه صبر و تقوا در بین رزمندگان بود و با صدمات متعدد ناشی از دوران دفاع مقدس و با 70 درصد جانبازی، هر لحظه طعم شیرین شهادت را می‌چشید.

وی افزود: شهید اژدر محمدی دوست در دوران قبل از انقلاب اسلامی، کارنامه درخشانی در مبارزات علیه طاغوت دارد و در دوران دفاع مقدس نیز با وجود مجروحیت های متعدد، در عملیات های مهم و سرنوشت ساز شرکت کرد و در سمت فرمانده گروهان و جانشین گردان و مسئول محور عملیاتی رشادت های زیادی از خود نشان داد.

پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد کرمان شدبرنامه‌های مجمع ناشران دفاع مقدس برای رسیدن به "کتاب خوب دفاع مقدس" / امینیان: ناشران از ما مطالبه‌ کنندضعف "آبفا" و "مخابرات" زنجان در خدمت‌رسانی به باغ‌موزه دفاع مقدس استان/ آیا فرمانداری پیگیرِ ماجرا می‌شود؟

وی گفت: شهید اژدر محمدی دوست در سمت‌های مختلف مدیریتی و ریاستی در استان اردبیل در خدمت مردم بود و پاک دستی و سخت کوشی و مردم داری از ویژگی‌های بارز این شهید بود و او تا آخرین لحظه زندگی‌اش، ساده زیست و ولایت مدار و یک بسیجی بود.

کتاب مجموعه خاطرات جانباز شهید اژدر محمدی دوست در سال 1398 با عنوان «کانال پنجم» به نویسندگی «مهدی محمدی» و به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام/142/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوران دفاع مقدس استان اردبیل اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم