Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@09:49:08 GMT

نباید هیچ غیرمسلمانی وارد مسجدالاقصی شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۶۹۶۴

نباید هیچ غیرمسلمانی وارد مسجدالاقصی شود

خطیب مسجد الاقصی گفت: ۵ روز سیاه به پایان رسید و به یاری خداوند اعتکاف در مسجد الاقصی را آغاز خواهیم کرد و در ۱۰ روز پایانی ماه مبارک رمضان، هیچ غیرمسلمانی نباید وارد این مسجد مبارک شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «شیخ عکرمه صبری» خطیب مسجد الاقصی تاکید کرد که دشمن صهیونیستی به رغم حملات و تجاوزات علیه ساکنان قدس، در پیشبرد و اجرای طرح‌های خود ناکام ماند و نتوانست خواسته‌های گروهک‌های تندرو در رابطه با قربانی کردن در مسجد الاقصی را برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، شیخ عکرمه صبری اظهار داشت که ۵ روز سیاه به پایان رسید و به یاری خداوند اعتکاف در مسجد الاقصی را آغاز خواهیم کرد و در ۱۰ روز پایانی ماه مبارک رمضان، هیچ غیرمسلمانی نباید وارد این مسجد مبارک شود.

شیخ صبری با اشاره به اینکه هیچ کدام از شهرک نشینان به تنهایی و بدون همراهی نیرو‌های امنیتی جرأت تعرض به مسجد الاقصی را ندارند، تصریح کرد که باید مراقب نیرنگ و توطئه‌های اشغالگران باشیم.

این درحالی است که در ادامه تحولات اراضی اشغالی، روز گذشته وزارت اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد که در ۵ روز اخیر، در مجموع ۳۶۷۰ شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست به مناسبت عید یهودی پسح به مسجد الاقصی تعرض کردند.

پیشتر جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای، به منظور دفاع از «مسجدالاقصی» در روز جمعه فراخوان «بسیج عمومی» صادر کرد. در بیانیه جنبش مقاومت اسلامی حماس آمده است که لازم است عموم فلسطینیان به منظور دفاع از قبله اول مسلمانان، در دفاع از مسجدالاقصی برخیزند و در روز جمعه به حمایت از این مسجد بپردازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خطیب مسجدالاقصی ماه مبارک رمضان فلسطین صهیونیست مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • یورش صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم