Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر انوشیروان صادقی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیمارستان فوق تخصصی شهدای پاکدشت به مناسبت ماه مبارک رمضان، طرح ویزیت رایگان بیماران را در هشت حوزه تخصصی انجام می‌دهد.

وی گفت: طرح ویزیت رایگان در حوزه متخصص اطفال دکتر درودیان و باطبی، زنان و زایمان دکتر همت‌یار و علاقه‌مند، اعصاب و روان دکتر اصل‌زاده و گودرزی، عفونی دکتر مرادی، اورولوژی دکتر عامری، متخصص داخلی دکتر طباطبایی، گوش، حلق و بینی دکتر رودگری و فوق تخصص گوارشی دکتر صحرایی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهروندان می‌توانند برای استفاده از این خدمات، با شماره تلفن ۰۲۱۳۶۴۴۲۰۰۱ تماس گرفته و به صورت غیرحضوری نوبت دریافت کنند.

صادقی تصریح کرد: افرادی که دارای بیمه سلامت هستند باید قبل از مراجعه، کد ارجاع را از پزشک خانواده دریافت کنند.

بیمارستان شهدای پاکدشت  در ابتدا از ۱۳۰ تخت برخوردار بود که با افزودن تخت‌های جدید هم اکنون ۱۵۴ تخت دایر در بیمارستان مستقر است.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها ویزیت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویزیت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویزیت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی

آفتاب‌‌نیوز :

زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود، ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد