Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نادری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمان گفت: سعی کردیم با کمک دیگر اعضای شورای اسلامی شهر کرمان به مردم خدمتگزاری کنیم و در مسیر عدالت قدم برداریم.

او با بیان اینکه در شورا تلاش کردیم با مردم صادق بوده و به دنبال منافع شخصی خودمان نباشیم گفت: ۱۲۶ نفر برای تصدی شهرداری کرمان به شورا معرفی شدند که با بررسی سابقه و برنامه آنها، یک نفر انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: مردم کرمان شایسته خدمت هستند و هر چه مردم نجیب‌تر باشند بار مسئولیت مسئولان بیشتر است ،کرمان امروز به‌عنوان جهان‌شهر مقاومت و پایتخت مقاومت اسلامی مطرح است.

او گفت: وجود مرقد مطهر سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان، این افتخار را به ما داده و امروز چشم مردم دنیا به شهر کرمان است .

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر کرمان بیش از دو سال از داغ حاج قاسم می‌گذرد، اما نه تنها این داغ، سرد نشده بلکه هر روز در دل مردم سوزان‌تر می‌شود چرا که حاج قاسم پا جای پای اهل‌بیت (ع) گذاشت.

نادری گفت تلاش شورای شهر کرمان، ساختن شهر در خور شان و جایگاه آن است ، کمبود‌ها و کاستی‌های زیادی وجود دارد و قبول داریم، اما اعتقاد داریم که باید این کمبود‌ها و کاستی‌ها برطرف شود.

او گفت: شورای اسلامی شهر کرمان جدای هر گونه جناح بندی سیاسی کار می‌کند و خدمتگزار همه مردم کرمان است ، شهرداری کرمان درآمد زیادی ندارد و مشارکت مردم در پرداخت عوارض در ساخت شهر بسیار اهمیت دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: سعی کرده‌ایم درآمد شهرداری را افزایش بدهیم، اما کافی نیست افزود: شورا خودش را در برابر مردم پاسخگو می‌داند و اعتقاد داریم باید پاسخگوی جایگاهی باشیم که آن را اشغال کرده‌ایم.

او گفت : از مردم کرمان می‌خواهیم که هیچ فاصله‌ای بین خود و خدمتگزاران خود در شورای اسلامی شهر کرمان فرض نکنند و انتقادات و پیشنهادات خود را به ما انتقال دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه شورای شهر شورای اسلامی شهر کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند

فرماندار شهرستان میرآباد گفت: شوراهای شهر نباید تنها شورای شهرداری باشند بلکه باید در تمام جنبه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی فعال باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین خضری، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در آئین تجلیل از شوراهای اسلامی شهر میرآباد اظهار کرد: خدمت کردن با عشق، اخلاص و بدون منت به مردم سرلوحه همه کارهای شوراها و مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا، مردمانی نظیر مردم این شهرستان وجود ندارد و لایق و شایسته بهترین خدمات هستند، افزود: خدمت کردن با عشق، اخلاص و بدون منت به مردم سرلوحه همه کارهای شوراها و مسئولان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان میرآباد با اشاره به اینکه تأسیس نهاد مردمی شوراها یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است تا مردم در فرآیند اداره امور جامعه نقش و مشارکت بیشتری داشته باشند، گفت: شوراهای اسلامی به عنوان نهادی برآمده از رأی مستقیم مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

خضری با تاکید به تعامل و مشارکت آگاهانه شوراهای اسلامی شهر و روستا با مسئولان اجرایی در شهرستان در جهت تحقق سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم و گره‌گشائی از مشکلات مردم ادامه داد: تعامل سازنده به یقین راه‌گشا و بنیادین خواهد بود و می‌تواند زمینه را برای توسعه و پیشرفت شهرستان فراهم کند.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در این دوره شورا نظیر آغاز احداث کمربندی، روکش آسفالت خیابان امام، ساماندهی پارک راهیان نور، زیباسازی شهر و نصب دوربین‌های پایشی گفت: امیدواریم در زمان باقیمانده کارهای نیمه‌تمام به اتمام برسد و پروژه‌های دیگری که ضروری است، شروع شود.

خضری خاطرنشان کرد: از اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها می‌خواهیم که نسبت به نقش نظارتی خود به عنوان وظیفه اصلی اهتمام جدی داشته باشند و شوراهای شهر نباید تنها شورای شهرداری باشند، بلکه باید در تمام جنبه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی فعال باشند.

کد خبر 749039

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین