Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@03:39:25 GMT

شورای شهر کرمان جدای هرگونه جناح بندی سیاسی کار می‌کند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۷۱۹۱

شورای شهر کرمان جدای هرگونه جناح بندی سیاسی کار می‌کند

گروه استان‌ها - رئیس شورای شهر کرمان با بیان اینکه کمبودهای زیادی وجود دارد که باید برطرف شود گفت: شورای شهر کرمان جدای هر گونه جناح بندی سیاسی کار می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان،  علیرضا نادری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمان در مصلی بزرگ امام علی (ع) اظهار داشت: سعی کردیم با کمک دیگر اعضای شورای اسلامی شهر کرمان به مردم خدمتگزاری کنیم و در مسیر عدالت قدم برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شورا تلاش کردیم با مردم صادق بوده و به دنبال منافع شخصی خودمان نباشیم افزود: 126 نفر برای تصدی شهرداری کرمان به شورا معرفی شدند که با بررسی سابقه و برنامه آنها، یک نفر انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به اینکه مردم کرمان شایسته خدمت هستند و هر چه مردم نجیب‌تر باشند بار مسئولیت مسئولان بیشتر است ادامه داد: کرمان امروز به‌عنوان جهان‌شهر مقاومت و پایتخت مقاومت اسلامی مطرح است.

وی با بیان اینکه وجود مرقد مطهر سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان، این افتخار را به ما داده و امروز چشم مردم دنیا به شهر کرمان است گفت: بیش از دو سال از داغ حاج قاسم می‌گذرد اما نه تنها این داغ، سرد نشده بلکه هر روز در دل مردم سوزان‌تر می‌شود چرا که حاج قاسم پا جای پای اهل‌بیت(ع) گذاشت.

نادری با اشاره به اینکه تلاش شورای شهر کرمان، ساختن شهر در خور شان و جایگاه آن است بیان کرد: کمبودها و کاستی‌های زیادی وجود دارد و قبول داریم، اما اعتقاد داریم که باید این کمبودها و کاستی‌ها برطرف شود.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر کرمان جدای هر گونه جناح بندی سیاسی کار می‌کند و خدمتگزار همه مردم کرمان است گفت: شهرداری کرمان درآمد زیادی ندارد و مشارکت مردم در پرداخت عوارض در ساخت شهر بسیار اهمیت دارد.

گزارش| آیا طلسم افتتاح "تالار مرکزی شهر کرمان" در دولت سیزدهم شکسته می‌شود؟شهر کرمان را باید به سرعت و با برنامه‌ریزی ساختشهردار کرمان: طرح‌های تفصیلی شهر کرمان دچار اشکالات راهبردی است

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به اینکه سعی کرده‌ایم درآمد شهرداری را افزایش بدهیم اما کافی نیست افزود: شورا خودش را در برابر مردم پاسخگو می‌داند و اعتقاد داریم باید پاسخگوی جایگاهی باشیم که آن را اشغال کرده‌ایم.

وی ادامه داد: از مردم کرمان می‌خواهیم که هیچ فاصله‌ای بین خود و خدمتگزاران خود در شورای اسلامی شهر کرمان فرض نکنند و انتقادات و پیشنهادات خود را به ما انتقال دهند.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی کرمان استان کرمان شورای اسلامی کرمان استان کرمان شورای اسلامی شهر کرمان شورای شهر کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: همدلی و همراهی شوراها در کنار اختلاف نظرها، موجب امیدواری مردم و رفع مشکلات آن‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی امروز _نهم اردیبهشت_در مراسم روز شوراها در شهرستان خوسف با بیان اینکه موضوع مشورت و شورا از جایگاه بسیار ارزنده‌ای در اسلام برخوردار است، اظهار کرد: از آیات و روایات، قانون اساسی و فرمان امام راحل و نقشی که شوراها به خوبی در سطوح مختلف روستا، بخش، شهر و استان ایفا می‌کنند می‌توان به جایگاه این نهاد پی برد.

وی با بیان اینکه در قرآن سوره‌ای تحت عنوان شوری داریم، افزود: در آیه ۳۸ سوره شوری، مشورت و شورا را هم‌زمان در کنار دعوت بندگان به اسلام داریم و در ادامه آیه مشورت و شورا در کنار اقامه نماز و انفاق آمده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با ذکر این نکته که قانون اساسی ما برگرفته از آیات و روایات و شرع مقدس است، یادآور شد: اصل ۱۰۰ قانون اساسی بر این موضوع تأکید دارد که شوراها به منظور پیشبرد امورات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در روستا، بخش، شهر و استان شکل بگیرد تا مددکار مردم در پیگیری مشکلات باشند.

طالبی با اشاره به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در نهم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ مبنی بر تشکیل شوراها گفت: رهبر معظم انقلاب هم در راستای زنجیره دولت‌سازی، از شوراها نام می‌برند و شوراها را مکملی برای ساختن دولت اسلامی برای رفع مشکلات مردم و حاکمیت مردم بر سرنوشت خودشان معرفی می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما انتخابات‌های زیادی از جمله ریاست جمهوری، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا را داریم، افزود: برخلاف تبلیغات مسموم دشمن که می‌خواهند نظام ما را در دنیا استبدادی قلمداد کنند، ما به‌طور میانگین هر سال یک انتخابات مهم داریم که نشان از مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی به روحیه جهادی مسئولان در پاسخگویی به مردم اشاره کرد و گفت: مسئولان باید به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مردم باشند و محور عمل ما هم قانون باشد.

طالبی با بیان اینکه برخی قانون شکنان قانون را زیر پا می‌گذارند، افزود: قانون باید به نفع مردم تفسیر شود نه اینکه آن را زیر پا بگذاریم، بارها بر این موضوع در شورای اداری تأکید شده لذا مسئولان باید به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

معاون استاندار خراسان جنوبی بر همراهی اعضای شوراهای اسلامی تأکید کرد و گفت: شوراها برای اینکه عملکرد بهتری داشته باشند و موجب امیدواری مردم شود باید همدل و همراه باشند، اختلاف نظرها طبیعی است اما نباید به بطن جامعه کشیده شود.

وی با بیان اینکه مسائل سیاسی و جناحی و یا حزبی نباید در امورات کاری شوراها و رفع مشکلات مردم تأثیر بگذارد، افزود: اعتبارات دولتی شوراها بسیار محدود است اما تهیه درآمد از هر طریقی درست نیست.

طالبی گریزی به انتخابات پیش رو در خراسان جنوبی زد و گفت: در مرحله اول انتخابات مجلس، اعضا به خوبی عمل کردند و ما تخلف خاصی را مشاهده نکردیم، در مرحله دوم هم همین انتظار است.

وی به چهار اصل مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت انتخابات اشاره کرد و گفت: اظهار نظر بر له یا علیه هر کاندیدایی درست نیست و طبق ماده قانونی انتخابات، شوراهای اسلامی هم همانند سایر مسئولان نباید از کاندیدی طرفداری و یا دست به تخریب کاندیدی بزنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته گفت: اقدامات بزرگی در منطقه، استان و کشور انجام شده و وظیفه ما بررسی و حل مشکلات مردم است، در حوزه تصمیم‌گیری اجرایی در استان همیشه بر توزیع عدالت و نظارت بر آن تأکید شده است.

طالبی گفت: به شهرستان خوسف توجه خوبی شده اما در جاهایی که نارسایی و کمبود بیشتر است باید ویژه توجه کرد و با اولویت بندی، مسائل و مشکلات را رفع کرد.

کد خبر 748882

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • توماج صالحی اعدام می‌شود؟