Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@16:03:22 GMT

برخورد با مدیرانی که شاکی عمومی داشته باشند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۷۴۴۸

برخورد با مدیرانی که شاکی عمومی داشته باشند

دوستی گفت: هر دستگاهی که شاکی مردمی داشته‌باشد و مردم را معطل کرده است باید کار مردم را در فرصت ۱۰ روزه تعیین تکلیف کند، قطعا هم با مدیران معطل‌کننده برخورد خواهد شد و من این قول را می‌دهم شما این تغییرات را احساس کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛  مهدی دوستی استاندار هرمزگان در جمع اصناف و بازاریان استان هرمزگان اظهار کرد: اصناف و بازاریان همیشه در کنار انقلاب بوده‌اند و از همان ابتدا کمک‌های بسیاری به جریان انقلاب داشته‌اند و اگر بخواهیم آن‌ها را به عنوان یک جریان سیاسی تفکیک کنیم همیشه کنار جبهه انقلاب بوده‌اند و از این بابت ما ممنون اصناف و بازاریان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در خصوص روابط بین اصناف و مردم و معیشت من به شخصه به این بخش با دید انضباط‌بخشی نگاه می‌کنم چرا که اصناف موجب ایجاد انضباط در بازار می‌شوند اما تقریبا همیشه دخالت‌های دولتی در بازار غیرسازنده است و اگر این مهم به اصناف سپرده شود نیاز به همکاری صد در صدی بین مجموعه دولت و اصناف است‌.

استاندار هرمزگان بیان‌کرد: همه تعاملات بر اساس دیالوگ‌ها صورت می‌گیرد و ما این آمادگی را داریم که به صورت ماهانه با اصناف و بازاریان نشست‌هایی داشته‌باشیم و مطالب و مسائل در آن مطرح شود تا بتوانیم به صورت واقع‌بینانه‌تری مسائل و مشکلات را حل و فصل کنیم و به نتایج مثبتی برسیم.

دوستی ادامه داد: در خصوص مجوزها ما برای صنایع بزرگ کارهای خوبی را انجام داده‌ایم و هم اکنون اکثر مجوزهای پترو پالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای را گرفته‌ایم و یک نمای عاری از مجوز را نیز در ۱۰۸ پهنه ایجاد کرد‌ه‌ایم اما متاسفانه در سفرهایی که به بخش‌ها و شهرستان‌ها دارم این را می‌بینم برای بنگاه‌های غیر آلاینده و بنگاه‌های کوچک سخت‌گیری‌های بیشتری انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: قطعا جاهایی که موجب تاخیر در صدور مجوزها می‌شوند را شناسایی خواهیم کرد و در همین راستا نامه‌ای را به فرمانداران ارسال کردیم که تمام اصنافی که مجوزات آن‌ها معطل شده است سریعا مجوزاتشان صادر شود.

استاندار هرمزگان تصریح‌ کرد: هر دستگاهی که شاکی مردمی داشته‌باشند و مردم را معطل کرده است باید کار مردم را در فرصت ۱۰ روزه تعیین تکلیف کند، قطعا هم با مدیران معطل‌کننده برخورد خواهد شد و من این قول را می‌دهم شما این تغییرات را احساس کنید و بخش‌هایی مانند بهداشت و محیط زیست که بیشترین شاکی‌های عمومی را دارند باید بروند و سازوکارهای خود را اصلاح کنند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان ابراز داشت: ما از سال گذشته تا کنون چند بانک اطلاعاتی درست کرده‌ایم همچون بانک مسائل و مشکلات و بانک تصمیمات معطل را تشکیل دادیم در در حوزه تصمیمات معطل هم یکی از مشکلاتی که داریم  این است و بعضا بعضی از تصمیمات از قبل انقلاب معطل مانده است از این رو در تلاش هستیم در بانک تصمیمات، تصمیمات نهایی را تعیین تکلیف کنیم.

وی ادامه داد: ۴ معاون استانداری مامور به تعیین تکلیف تصمیمات معطل در استان شده‌اند و اگر اصناف هم تصمیمات معطلی دارد می‌تواند به ما اعلام کند تا رسیدگی لازم انجام شود.

دوستی اظهارداشت: در رابطه با تردد خودروهای مناطق آزاد در سفر رئیس‌جمهور هم مطالبه اصلی ما بود چرا که استان هرمزگان، استانی خدمات محور و گردشگری‌پایه است و نمی‌شود یکی را در ساحل قشم پیاده کنیم و بگوییم با ماشین دیگری برگردد و از آنجایی که استان خوزستان و گیلان مجوز تردد خودروها وجود دارد پیگیر هستیم تا این امر برای استان هرمزگان نیز محقق شود و امیدواریم این اتفاق بیافتد اما این تصمیم مخالفان جدی دارد و ان‌شالله بتوانیم آن را حل کنیم.

وی افزود: در خصوص قانون ته‌لنجی قبل از عید جلسه‌ای با حضور سه وزیر صمت، وزیر اقتصاد و وزیر کشور داشتیم و آقای رئیس‌جمهور دستور دادند که این اتفاق بیافتد و جمع‌بندی شد و قرار بود این قانون به هیات دولت برود که در آن برای ته‌لنجی مدل انضباط‌بخشی و تخفیف لحاظ شده است به عنوان مثال تا ۸۰درصد تخفیف گمرکی شامل ته‌لنجی می‌شود و حمل کالا درون استان هم آزاد می‌شود و برای سایر استان‌ها نیز ضوابطی اعلام می‌شود.

استاندار هرمزگان بیان‌کرد: ترجیح ما این است که ته لنجی و تردد و فروش آن در استان آزاد باشد و هر کس هم که خواست بیاید از استان خرید کند، مشوقات ویژه‌ای هم برای کالای عمده در نظر گرفته‌ایم که در کش و قوس دولت است و امیدواریم تصویب شود‌‌.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استاندار هرمزگان اصناف و بازاریان تصمیمات معطل تعیین تکلیف ته لنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف، دوسویه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، علی اشرف تابانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در نشست اعضای کمیته برنامه‌ریزی دوره‌های یادگیری (دیتا) که با هیئت رئیسه اتاق اصناف استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط سازمان تأمین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف دوسویه بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار سازمان تأمین اجتماعی از اصناف پرداخت به موقع حق بیمه اعضا و کارکنان است، افزود: اصناف با برنامه‌ریزی منسجم و آموزش زیر مجموعه‌های خود می‌تواند به خیلی از مشکلات حوزه غلبه کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام با اشاره به آموزش جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود وضعیت مزایا، حق و حقوق آینده کاری خود، خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع حق بیمه صنوف می‌تواند در رفع مشکلات در حوزه بیمه‌ای راهگشا باشد.

اشرف تابانی با اشاره به جایگاه آموزش و آگاهی‌بخشی نسبت به جامعه هدف، گفت: در طرح فراگیر کسی که ارتباط کار فرمایی ندارد می‌تواند نسبت به بیمه خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه نرخ و مبالغ و تعهدات تأمین اجتماعی در طرح بیمه اصناف مشخص شده است، ادامه داد: در راستای سیاست‌های کلی نظام و شعار رهبر انقلاب اسلامی و حمایت از تولید، تأمین اجتماعی نسبت به برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌کند.

کد خبر 748837

دیگر خبرها

  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • کارشناس صهیونیست: چرا نتانیاهو برای حمله به رفح معطل می‌کند؟