Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@13:56:51 GMT

عوامل اختلال گر و فساد آفرین مورد برخورد قاطع قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۷۶۹۹

عوامل اختلال گر و فساد آفرین مورد برخورد قاطع قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی در خطبه‌های امروز نماز دشمن شکن جمعه این شهرستان با تاکید بر دلجویی از یتیمان در ماه مبارک رمضان از مردم خواستار مشارکت همه مردم در طرح ایران مهربان شد و اظهار کرد: در سال گذشته مردم نوع‌دوست کوار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه مشارکت‌ها و کمک‌های مردمی به ایتام کمک کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شهرستان کوار ۳۰۰ فرزند یتیم و ۳۰۰ فرزند که پدران‌شان ازکارافتاده است وجود دارد که می‌طلبد خیرین نیک اندیش با مشارکت در طرح محسنین در تأمین نیازهای آنان کمک کنند

امام جمعه کوار همچنین بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: مقاومت فلسطین بیدار است و این ماه رمضان، رمضان مقاومت است، به همین دلیل باید روز قدس را با حمایت از مظلومین باشکوه‌تر برگزار کنیم.

حجت الاسلام گشول با تاکید بر اینکه در روز قدس جهان اسلام در برابر جبهه کفر قرار می‌گیرد، یادآور شد:

فلسطینی‌ها ریشه دار و اصیل اند و هویت ملی و دینی دارند مثل برخی کشورهای کوچک عربی ساخته دست استعمار غرب نیستند.

او ادامه داد: رژیم صهیونیستی می‌خواهد هویت مذهبی مردم فلسطین یعنی مسجدالاقصی و هویت ارضی و جغرافیایی آنان یعنی سرزمین فلسطین را بگیرد اما نمی‌تواند.

خطیب جمعه کوار با ذکر این نکته که مردم فلسطین امیدی به تشکیلات خودگردان ندارند و باعزم جدی مقاومت می‌کنند، تصریح کرد: صهیونیست‌ها گمان می‌کنند عادی‌سازی روابط با مقامات عربی امنیت‌ساز و فلسطین در حاشیه قرار می‌گیرد درحالی‌که چنین نیست و فلسطین مانند سدی محکم در برابر اشغالگران و رژیم پلید صهیونیستی مقاومت می‌کند.

وی ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن در سوئد متذکر شد: دنیای غرب با این اقدام خود اعلام کرد که در برابر گسترش موج اسلام‌خواهی ضعیف و بیچاره است.

حجت الاسلام گشول عنوان کرد: این اقدام رذالت‌آمیز و پست و اهانت به کتاب مقدس ۲ میلیارد مسلمان اهانت به همه انبیا و ادیان و کتب آسمانی است و محکوم است.

امام جمعه کوار در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان به آسیب‌های فضای مجازی نیز گریزی زد و بیان داشت: در برابر آسیب‌های فضای مجازی باید هوشیار باشیم، هک ادراکی و القا تحلیل‌های دلخواه و نفوذ نرم و نامرئی در تصمیم‌گیری‌های کلان در دولت‌های دنیا یکی از طرح‌های دشمن است.

وی گفت: عرضه انبوه اطلاعات درست و غلط و خسته کردن مغز و تأثیر گذاشتن بر روح و ذهن انسان و بمباران اطلاعات با مدل‌های مختلف موجب می‌شود بسیاری از افراد جامعه درگیر و منحرف شوند که لازم است بصیرت و هوشیاری و بیداری خود را بالا ببریم.

امام جمعه کوار همچنین به نابسامانی‌های اقتصادی کشور نیز گریزی زد و گفت: سیاست‌گذاری‌های ضعیف حضور برخی مدیران ناکارآمد قبلی، ناهماهنگی بین مسئولان اقتصادی ضعف نظارت و بازرسی، برخورد قاطع نکردن با سودجویان و دلالان زالوصفت و زیاده‌خواهان و رانت‌خواران که در دستگاه‌ها و ادارات نفوذ کرده‌اند و موجب اختلال در امور اقتصادی می‌شوند از عوامل تشدید تورم است.

گشول بر ضرورت برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی تاکید کرد و ابراز داشت: در برابر عوامل اختلال آفرین باید با قاطعیت برخورد شود زیرا دولت با زمان کافی می‌تواند مشکلات را کاهش دهد.

او یادآور شد: البته این به‌معنای نفوذ فساد در همه بدنه اجرایی کشور نیست اما موارد اخلالگر و فسادآفرین باید با برخورد قاطع زدوده شود.

امام جمعه کوار همچنین به مسائل فلسطین نیز اشاره کرد و گفت: توطئه رسانه‌ای غرب و استکبار این است که دفاع از مظلوم و فلسطین را به مشکلات داخلی کشور گره بزند، شبهه‌پراکنی کند و حضور مردم را در روز قدس کاهش دهد اما شرایط منطقه و فلسطین التهابات کرانه غربی، رود اردن و غزه توطئه عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای غربی و ترکیه موجب خشم مردم فلسطین شده‌است.

گشول خواستار مشارکت هر چه بیشتر مردم در راهپیمایی روز قدس شد و افزود: ما باید از ۷۰ سال مقاومت مردم مظلوم فلسطین دفاع کنیم و در برابر ظالم بی‌تفاوت نباشیم.

کد خبر 5472921

منبع: مهر

کلیدواژه: فساد اقتصادی شهر کوار خطبه های نماز جمعه بوشهر ماه رمضان 1401 شب قدر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شب های قدر خراسان رضوی مشهد ارتش جمهوری اسلامی ایران شیراز گرگان ماه مبارك رمضان راهپیمایی روز قدس امام جمعه کوار برخورد قاطع روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد

روزنامه معاریو در خبری اعلام کرد، بار دیگر سامانه مکان یابی در بسیاری از مناطق (فلسطین اشغالی) دچار مشکل شده و کاربران فضای مجازی در مناطق شمالی و مرکزی را دچار مشکلات جدی کرد به نحوی که محل آنها را در نزدیکی فرودگاه رفیق حریری بیروت نشان می‌داد.

در ادامه این گزارش آمده است، شامگاه جمعه و بامداد شنبه بسیاری از مناطق شاهد اختلال شدید جی پی اس بود و کاربرانی که قصد استفاده از این سامانه را داشتند خود را در مناطقی در بیروت و در نزدیکی فرودگاه بین المللی رفیق حریری در جنوب آن می‌یافتند.

این رسانه بدون اشاره به احتمال وجود حمله سایبری علیه این رژیم، ادعا کرد، اختلال مذکور برای مقابله با سلاح‌ها و سامانه‌های حزب الله صورت گرفته است تا حملات موشکی و پهپادی این حزب دچار اختلال شود و از کاربران خواست تا نقشه آفلاین اماکن پر کاربرد خود را دانلود کرده و برای سفارشات نیز از انتخاب دستی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • لبه تیغ
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق