Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گرگان  اظهارداشت: مسوولان استان برای روستاها وسایل ایاب و ذهاب در نظر بگیرند تا مردم روزه‌دار بدون مشکل در این راهپیمایی شرکت کنند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: کارها و حرکاتی که در این کشور انجام می‌شود نشان می‌دهد مساله فلسطین تمام نشده، بطوری که در درون فلسطین برخی جوان‌ها عملیات شهادت طلبانه انجام می‌دهند و به سوی نیروهای غاصب اسرائیل یورش می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: جمعیتی که ۷۰ سال مظلومیت می‌کشد و جنایات علیه‌شان توسط کشورهای مختلف با همدستی کشورهای عربی انجام می‌شود نیاز به حمایت همه جانبه دارند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: برخی کشورها علیه ایران مساله برجام را با فلسطین گره می‌زنند و هر سختی و مشکلاتی که در کشور وجود دارد سعی دارند با بیان مطالبی مردم را دلسرد کنند حتی تلاش می‌کنند روز قدس را از ملت ایران بگیرند.

وی تاکید کرد: مردمی که بیش از چهل سال پای انقلاب و نظام ایستادند به تمام مسائل سیاسی واقف هستند و صحنه و میدان را خالی نمی‌گذارند و بدون شک توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت ۲ روحانی در حرم امام رضا (ع) یادآور شد: در این مساله برخی جریانات سیاسی تلاش دارند مساله افغانستان هراسی را در ایران و ایران هراسی را در افغانستان برپا کنند و حتی از صحنه های مختلف فیلم و عکس تهیه می‌کنند و به شبکه استعماری در لندن می‌فرستند.

آیت الله نورمفیدی افزود: فیلم و عکس‌هایی به شبکه‌های معاند می‌رود که نشان می‌دهد ایرانی‌ها به افغانی‌ها ظلم‌کرده و آنها را تحقیر می نمایند و از سوی دیگر فیلم هایی از افغانستان نشان می‌دهند که عده‌ای مقابل سرکنسولگری ایران شعار سر می‌دهند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: لازم است مردم و مسلمانان در این مسائل زیرک باشد و شرایط را درک کند و بدانند افغانی‌ها سال در ایران زندگی می‌کنند و حتی به غیر از کارگری کارهای فنی و مهندسی کرده و فیلم می‌سازند اما ممکن است هر کس در هر جایی خلاف انجام دهد که مسوولان آن افراد را چه ایرانی و چه غیر ایرانی به سزای اعمالشان خواهند رساند.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: دشمنان تلاش دارند احساسات مسلمانان و اهالی ۲ کشور را تحریک کنند و مردم بدانند مصالح کشور بالاتر از این حرف‌هاست و نباید تحت تاثیر توطئه‌ها و شرایطی دشمن قرار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به آتش زدن قرآن در سوئد اشاره و اضافه کرد: مشخص نیست چرا برخی غربی‌ها با اساس اسلام مخالف هستند به طوری که در آن کشور به عنوان مخالفت با مهاجرت به قرآن اهانت کردند در صورتی که مهاجرین تنها مسلمان نیستند بلکه از همه کشورها به سوی کشورهای دیگر می‌روند.

نورمفیدی تصریح کرد: این مسائل نشان می‌دهد مخالفت آنها با قرآن و اسلام است و مهاجرت برای آنها بهانه‌ای بیش نیست و لازم است مسلمانان نسبت به این مساله حساس باشند و همچون دستور مرگ سلمان رشدی با عوامل این جریان برخورد جدی داشته باشند.

خطیب جمعه گرگان یادآور شد: غربی‌ها این کار را انجام می‌دهند می‌خواهند احترام به مقدسات قرآن و پیامبر را تضعیف کرده و آن احترام موجود را از بین ببرند که نیاز است موضع‌گیری محکمی نسبت به این جریانات در سراسر کشورهای اسلامی شود.

برچسب‌ها گرگان سید کاظم نورمفیدی قدس فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان قدس گرگان قدس فلسطین جمعه گرگان آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حجت الاسلام سیدرضا فاضلیان گفت: این مراسم  با حضور گروه های مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه همدان در حمایت از مردم مظلوم غزه و خیزش دانشجویان در آمریکا و کشورهای اروپایی و همچنین محکومیت جنایات رژیم منفور صهیونیستی برگزار می شود.

او افزود: جنایات رژیم‌صهیونیستی اسرائیل علیه ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین همچنان ادامه دارد و مردم همدان در این راهپیمایی پرشور، ضمن ابراز همدلی و همبستگی با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و اعلام حمایت همه‌جانبه از گروه‌های مقاومت فلسطین، خشم و انزجار خود را از جنایات ددمنشانه رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی به نمایش می گذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان تأکید کرد: این راهپیمایی فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت پس از اقامه نماز جمعه از مسیر حسینیه امام خمینی(ره) به سمت چهار راه شریعتی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • ۱۴ اردیبهشت، استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • ۱۴ اردیبهشت؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند