Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@00:11:05 GMT

آمریکا مسئول اصلی جنایات در افغانستان و فلسطین است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۸۰۴۴

آمریکا مسئول اصلی جنایات در افغانستان و فلسطین است

 به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در قدس را ناشی از شکست توطئه‌های سردمداران صهیونیست عنوان کرد و افزود: این جنایت‌ها جبران شکست‌های راهبردی است که این رژیم در برابر جبهه مقاومت داشته است.

امام جمعه سیرجان گفت: آمریکا و تکفیری‌های مزدور در پشت صحنه جنایات افغانستان و فلسطین اشغالی قرار دارند که باید با وحدت امت اسلامی با این کشتار مردم و جنایات دشمنان مقابله کرد و مسئولان حاکم افغانستان از جان مسلمانان و شیعیان محافظت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر اهمیت حضور گسترده مردم در روز قدس تاکید و اظهار کرد: این حضور نشان دهنده اتحاد ملت ایران، همبستگی جهان اسلام در مبارزه با کفر و استکبارو رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود و پیام وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت همه‌جانبه از ملت مظلوم و مسلمان فلسطین است.

 حسینی بار دیگر بر مهار گرانی و تورم تاکید کرد و گفت: دولت محترم و مسؤولان دست واسطه‌ها ، دلالان و و باندهایی که موجب گرانی و تورم در زمینه خدمات، کالاها، زمین، مسکن و اجاره‌بهاء شده‌اند را قطع کنند تا آرامش اقتصادی حاکم شود و این مطالبه همه مردم است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: مردم فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد

عضو شورای عالی علمی مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی گفت: جنایات صورت‌گرفته در غزه وجدان انسان‌های آزاده را در جهان بیدار کرد، دانشجویان آمریکایی نیز جز همین افرادی هستند که در مقابل این جنایت قیام کردند و نسبت به کمک‌های مالی و نظامی به رژیم صهیونیستی اعتراض کردند و دولت بایدن جواب این اعتراض را با برخورد وحشیانه از سوی پلیس و ارتش آمریکا داد.

علی‌اکبر صالحی، عضو شورای عالی علمی مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی و وزیر اسبق امور خارجه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا اظهار کرد: جنایات صورت‌گرفته در غزه وجدان انسان‌های آزاده را در جهان بیدار کرد، دانشجویان آمریکایی نیز جزو همین افرادی هستند که در مقابل این جنایت قیام کردند و نسبت به کمک‌های مالی و نظامی به رژیم صهیونیستی اعتراض کردند و دولت بایدن جواب این اعتراض را با برخورد وحشیانه از سوی پلیس و ارتش آمریکا داد.

معاون پژوهشی و قائم‌مقام فرهنگستان علوم تصریح کرد: وجدان‌های بیدار با همبستگی به دنبال جلوگیری از ادامه جنایات رژیم صهیونیستی هستند، باید از دولت آمریکا و بایدن سؤال پرسید که آیا اقدامی دیگر در جهت حمایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی مانده است که از سوی دولت آمریکا انجام نشده باشد؟

وی افزود: دامنه کمک‌های دولت آمریکا علاوه بر تأمین بودجه برای جنایت علیه مردم فلسطین ساخت پل و ارائه ماشین‌های جنگی نیز رسیده، این دامنه فراگیر اعتراض جوانان آمریکایی را به دنبال داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • رژیم هایی که بیشترین نقش را در جنایت جنگی داشته‌اند درحال سرکوب دانشجویان هستند
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • بلینکن مدعی شد: حماس مانع بین مردم غزه و آتش‌بس است | اصلی‌ترین اختلاف میان اسرائیل و حماس در حال حاضر
  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد
  • آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است