Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:13:32 GMT

امام جمعه ملایر: سپاه در تمامی عرصه‌ها افتخار آفرین است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۸۰۶۱

امام جمعه ملایر: سپاه در تمامی عرصه‌ها افتخار آفرین است

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملایر اظهار داشت: طبق فرموده‌های امام راحل، "اگر سپاه نبود، کشور هم نبود".

وی با اشاره به جایگاه رفیع و والای سپاه پاسداران، افزود: امروز برخی نسبت به جایگاه رفیع سپاه نمک‌نشناسی و بی‌احترامی می‌کنند، این عده باید بدانند که به برکت سپاه زنده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ملایر با بیان اینکه رشادت‌های فرزندان غیور انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران را باید قدردان باشیم، تاکید کرد: سپاه در تمامی عرصه‌ها همچون شکل‌گیری انقلاب، دفاع مقدس، جنگ با داعش، دفاع از امنیت کشور و امنیت هسته‌ای پیشرو است.

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: امنیت امروز کشور و نظام را مدیون سپاه پاسداران هستیم و نقش آفرینی‌های ماندگار و سرنوشت‌ساز سپاهیان در عمر پر برکت انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ  این نظام الهی است که همچنان با قوت و قدرت ادامه دارد.

وی همچنین به فرا رسیدن روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس روز سرنوشت‌ساز و آرمانی فلسطینیان است که راهپیمایی این روز باید امسال باشکوه و پرشور برگزار شود.

به گفته وی  فلسطینیان به دلیل هم‌پیاله شدن تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی امیدی به این تشکیلات ندارند و خود با مجاهدت، هوشیاری و بیداری توانسته‌اند هم در کرانه غربی رود اردن و غزه مقابل رژیم صهیونیستی بایستند.

خطیب جمعه ملایر با بیان اینکه فلسطین همواره در متن جامعه و در صدر اخبار جامعه اسلام است، افزود: این در حالیست که دشمنان در تلاش برای به حاشیه راندن فلسطین هستند، خوابی که هرگز تعبیر نخواهد شد.

حجت الاسلام برقراری در بخش دیگری از خطبه‌ها به اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد نیز اشاره کرد و اظهار داشت: کشورهایی که داعیه‌دار تمدن و حقوق بشر هستند، جسارت می‌کنند و به کتاب آسمانی ۲ میلیارد مسلمان پیرو قرآن کریم اهانت می‌کنند.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملایر خطبه ها دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملایر خطبه ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملایر خطبه ها دولت سیزدهم سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است