Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:45:21 GMT

امروز همه دنیا استیصال آمریکا را درک کرده‌اند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۸۲۱۹

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به تبریک سالگرد تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، بیان کرد: نقش محوری سپاه و مأموریت ذاتی این نهاد در پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انجام وظیفه متعهدانه در پاسداری از انقلاب و تأثیر گذاری در پیشرفت ایران و انقلاب بخشی از این اقدامات مهم است، گفت: این اقدامات به اندازه‌ای مهم و تأثیر گذار بود که امام راحل در مورد آن فرمودند که اگر سپاه نبود کشور نبود.

امام جمعه کرج با اشاره به فرمایشات رهبری معظم انقلاب در مورد سپاه که فرمودند که سپاه سنگر مستحکم انقلاب است، تصریح کرد: یکی از عوامل مهم ضربه‌گیر تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران سپاه بوده است.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه‌های مختلفی برای سازندگی و محرومیت زدایی توسط سپاه در کشور راه اندازی شد، گفت: در حوزه هوا و فضا ساخت و راه اندازی موشک‌های با برد مختلف از اقدامات سپاه برای دفاع و بازدارندگی در کشور است.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه دشمنان به خاطر اقدامات سپاه از این نهاد انقلابی عصبانی هستند، ادامه داد: دشمنان برای ضربه زدن به سپاه تمام توان خود را به کار گرفته و سعی می‌کنند که این مجموعه انقلابی را تخریب کنند.

وی با بیان اینکه در گام اول انقلاب نقش سپاه در ایجاد امنیت و بازدارندگی و کادر سازی و دیگر اقدامات بی شمار کاملاً قابل تقدیر بوده است، افزود: در گام دوم هم انتظار این است که در این مسیر بیش از گذشته فعال باشد و در مورد مبارزه با فساد، ورود جدی در جهاد تبیین، نوع آوری علمی و توسعه مرزهای دانش، حمایت هوشمندانه از نیروهای انقلاب مبارزه با عوامل مخل استقلال و آزادی و تقویت خدمت رسانی به مردم انتظارات بیشتر از سپاه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه بعد اعتقادی و معنوی هرگز نباید در سپاه کمرنگ شود، ادامه داد: نقش زیر بنایی و اعتقادی اعضای سپاه و تقویت این بخش باید مورد اهتمام فرماندهان این نیروی انقلابی باشد.

وی با اشاره به سالروز حادثه طبس، عنوان کرد: این حادثه درس عبرتی ماندگار برای همه نسل‌ها است و پیروزی انقلاب اسلامی شکست تاریخی برای آمریکا بود.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با اشاره به آمریکا برای جبران شکست‌ها به عوامل داخلی خود دلخوش کرده بود، متذکر شد: دولت موقت یکی از دلخوشی‌های آمریکا بود، دولت موقت نه انقلابی بود و نه اعتقادی به تداوم انقلاب داشت.

وی افزود: تصرف لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام سبب بهت و حیرت آمریکا و دنیا شد و آمریکا برای جبران به هر کاری دست زد که یکی از این اقدامات قطع رابطه با ایران بود.

امام جمعه کرج اظهار کرد: یکی دیگر از اقدامات بر علیه ایران عملیات پنجه عقاب با تجهیزات فوق مدرن و نیروهای زبده بود که با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه دست غیبی خدا در صحرای طبس سبب شکست تمام توطئه‌های آمریکا شد، تصریح کرد: آمریکا بیش از ۴۰ سال است که با اقدامات خود به دنبال منحرف کردن ملت ایران از مسیر اصلی است اما در این زمینه موفق نبوده است.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی با وجود دشمنی‌ها با تمام توان به مسیر خود ادامه می‌دهد، متذکر شد: امروز همه دنیا بدبختی و استیصال آمریکا را درک کرده‌اند و آزادگان جهان شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

کد خبر 5472983

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در البرز خطبه های نماز جمعه شهر کرج بوشهر ماه رمضان 1401 شب قدر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شب های قدر ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان رضوی مشهد شیراز گرگان ایلام روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه صورت گرفت، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام خمینی (ره) سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی بابیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب است، افزود: پاسداران می بایست قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

امام جمعه زنجان بابیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده است، گفت: تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

حجت الاسلام خاتمی بابیان اینکه تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بوده است، افزود: می‌توان گفت فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی بابیان اینکه سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است، ادامه داد: این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهاد‌ها به نظرات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح را شاهد هستیم.


نماینده ولی فقیه در استان گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود، اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

دیگر خبرها

  • طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا را افزایش داد