Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به به اتفاقات اخیر در افغانستان و حرم رضوی، اظهار داشت: تعرض به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات پس از مدت کوتاهی از حمله تروریستی اخیر در حرم رضوی نشان می‌دهد که برنامه حساب شده ای برای ایجاد تفرقه میان دو ملت ایران و افغانستان در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با بیان اینکه زنجیره توطئه‌های صهیونستی اتحاد و وحدت مسلمین را هدف گرفته است گفت: عملیات‌های شهادت طلبانه فلسطینی‌ها مسئله فلسطین را در کانون تحولات منطقه نگه می‌دارد و به همین ترتیب نشست رژیم صهیونیستی با مقامات عربی نتوانست موضوع فلسطین را به حاشیه بکشاند.

امام جمعه پردیس با گرامیداشت روز جمعه ۹ اردیبهشت مصادف با روز جهانی قدس، افزود: بعد از دو سال تعطیلیِ راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن و روز قدس به دلیل بیماری کرونا، اولین راهپیمایی سراسری امسال برگزار می‌شود و در همین راستا مردم انقلابی پردیس و بومهن و جاجرود با بی توجهی به رسانه‌های شیطانی با حضور باشکوه و قدرتمند و با مشت‌های گره کرده خود در روز قدس حضور پیدا خواهند کرد.

وی در ادامه در خصوص مشکلات گرانی‌ها و اقتصادی فعلی بیان داشت: عملکرد دولت سیزدهم را وقتی باید قضاوت کنیم که با مدیریت و برنامه ریزی خودش بودجه را تدوین و اجرایی کند.

کد خبر 5472984

منبع: مهر

کلیدواژه: سید حسین حسینی امام جمعه پردیس خطبه های نماز جمعه بوشهر ماه رمضان 1401 شب قدر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شب های قدر ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان رضوی مشهد شیراز گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، صبح امروز جمعه در شهر و مناطق مختلف استان صعده در شمال یمن، راهپیمایی‌های گسترده در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تحت عنوان «همراه با غزه باعزت... آماده باش و بسیج عمومی» برگزار شد.

مردم استان صعده با برافراشتن پرچم‌های یمن و فلسطین و پرچم‌های آزادی و برائت از دشمنان خدا، تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی را خواستار شدند و خشم خود را از آمریکا و دشمن صهیونیستی به علت ارتکاب جنایات و تجاوزات علیه مردم فلسطین فریاد زدند.

همزمان با راهپیمایی مرکزی در شهر صعده، راهپیمایی در ۲۲ نقطه دیگر این استان شمالی یمن در حمایت از مردم غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی‌ها بی‌تفاوتی حکومت‌های عربی و اسلامی و همدستی آنها را در جنگ و نسل کشی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین که بیش از ۲۰۰ روز است با حمایت بی حد و حصر آمریکا و غرب انجام می‌شود، محکوم کردند.

راهپیمایان همچنین در بیانیه پایانی خود بر حمایت از عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن در قالب نبرد «فتح موعود و جهاد مقدس» تأکید و افزایش و تشدید این عملیات‌ها را در کنار تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی خواستار شدند.

کد خبر 6089177

دیگر خبرها

  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • راهپیمایی «جمعه خشم» درچالوس
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • راهپیمایی در ایتالیا علیه سیاست‌های نظامی‌گری غرب
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت