Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر گفت: یکی از موضوعاتی که باید به آن در سطح شهرستان توجه شود، دوچرخه سواری بانوان در مجامع عمومی و در معرض دید دیگران است که به گفته رهبر معظم انقلاب این کار حرام است.

او گفت: رسیدگی به مسائلی مانند کشف حجاب در داخل خودرو‌ها و آتش زدن خودرو‌ها طولانی شده است و مسئولان باید ورود جدی کنند تا اعتماد مردم به آنان از دست نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعادت‌فر گفت: مهم‌ترین بلایی که در صدر اسلام بر سر مسلمانان است یک نوع هک ادراکی است و امروز هم توطئه دشمان همان است.

او گفت: هک ادراکی نفوذ بر باور‌ها و شناخت افراد جامعه است که گاهی در سطح مدیران یک کشور اتفاق می‌افتد.

خطیب جمعه بافق گفت: مدل دوم هک ادراکی در سطح عموم مردم و افکار عمومی است که خروجی آن غفلت از اصول و بی اعتمادی به نظام و مسئولان متدین نظام است.

او گفت: ابزار دشمن برای هک ادراکی من و شما فضای مجازی است و فضای مجازی بدون اختیار و از بیرون از اختیار ما مدیریت می‌شود.

سعادت‌فر گفت: دشمنان با هزاران رسانه درحال بمباران افکار جوانان ما هستند و بعضی سعی می‌کنند آن‌ها را از دین برگردانند و بعضی دیگر سعی می‌کنند که آن‌ها را نسبت به نظام بدبین کنند.

او گفت: اگر نظام تعلیم و تربیت و مدرسه به بهانه کرونا تعطیل میشد خسارت آن کمتر از هجرت به فضای مجازی بود.

امام جمعه بافق گفت: در این فضای زیر سلطه دشمنان، بهترین کار ترویج فضای ایثار و شهادت است و اینکه هر خانواده، جوان و نوجوان، یک دوست شهید داشته باشد

او گفت: بالاترین ارزشی که امروز می‌تواند جوانان ما را حفظ و چمرانی تربیت کند، ترویج فرهنگ انتظار برای شهادت است.

سعادت‌فر گفت: چندین ملاک در انتخاب همسر مهم است که یکی از آن‌ها دقت داشتن درمورد خانواده همسر و اصل و نسب او است.

او گفت: یک جوان باید همسری برگزیند که از دامان این همسر سرباز برای امام زمان تربیت شود و نکته دوم دقت داشتن در ویژگی‌های خود همسر است.

خطیب جمعه بافق گفت: نکته دیگر این است که باید در بحث ازدواج بر روی ملاک‌های اصیل دست گذاشت و تنها ملاک‌های ظاهری و دنیوی را در نظر نگرفت چراکه در فرهنگ دینی ما به ازدواج با فرد متدین توصیه شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه انتظار فرج او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه پزشکی با حضور رئیس کل سازمان نظام پزشکی و رئیس سازمان بازرسی کل کشور، روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس سازمان نظام پزشکی برگزار شد.

در این جلسه، ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، ضمن اشاره به جایگاه مهم جامعه پزشکی در حفظ سلامت جامعه و خدمت به مردم، بر حفظ کرامت جامعه پزشکی و پاسداشت نیروی انسانی در حوزه سلامت تاکید کرد.

وی با اشاره به وضعیت دستیاران رشته‌های تخصصی و متخصصین طرحی ضریب K، گفت: جامعه پزشکی کشور جزو قشرهای تخصصی مرجع و خدمتگذار کشور است که لازم است ضمن رعایت اخلاق پزشکی و حرفه‌ای و ارتقای توان علمی خود، همچنان در منطقه و دنیا افتخار آفرین باشد.

خدائیان افزود: رسیدگی‌به وضع دستیاران رشته‌های تخصصی و متخصصین طرحی ضریب K باید از اولویت‌های حوزه بهداشت و درمان کشور باشد.

وی همچنین نسبت به پیگیری جدی مطالب مطرح شده توسط رئیس کل سازمان نظام پزشکی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جامعه پزشکی و چالش‌های پیش روی آن در آینده، وضعیت نیروهای تخصصی و طرحی را تشریح کرد و خواستار رسیدگی به نارسایی‌های مرتبط با این حوزه به ویژه در زمینه اقتصاد سلامت، زیرساخت‌های تأمین و آموزش نیروی تخصصی برای کشور به خصوص شرایط رزیدنتی و نیروهای طرحی شد.

وی همچنین نسبت به پیگیری ویژه پرونده‌های اخیر و نیز برخی برخوردهای صورت گرفته با اعضای جامعه پزشکی در برخی استان‌ها و مطب‌ها تاکید کرد.

کد خبر 6092115 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • دختربچه تازه عروس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه ! + ویدئو
  • لزوم توجه جدی دادستان‌ها به عملکرد حوزه‌های تحت امر/ اهمیت رسیدگی سریع توأم با دقت به پرونده‌ها
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو