Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ جمعه دوم اردیبهشت ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲ مورد فوتی به علت ابتلا به کرونا در استان کرمان گزارش شده است.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان مجموع جان باختگان کووید ۱۹ از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، ۵ هزار و ۶۲۴ نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: موارد جدید بستری به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴ مورد، شامل: ۴ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و ۸ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده و ۱ مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم بوده است.

صحبتی می‌گوید: هم اکنون موارد بستری قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان ۷۲ نفر است که از این تعداد، ۳۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۳۰ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان بستری هستند.

او در بخش دیگری از سخنان خود درباره میزان واکسن تزریق شده کرونا برای جمعیت بالای ۱۲ سال در استان کرمان گفت: از ابتدای تزریق واکسن کرونا تاکنون، ۲ میلیون و ۳۲۹ هزار و ۶۸۱ نفر نوبت اول، ۲ میلیون و ۵۵ هزار و ۵۳۳ نفر نوبت دوم و ۸۵۹ هزار و ۳۵ نفر نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور