Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، در آستانه اکران فیلم‌های انفرادی و لامینور به عنوان فیلم‌های عید فطر، پیش فروش این آثار در سایت‌های خرید بلیت آغاز شده است.

فیلم انفرادی در ژانر کمدی اجتماعی، ساخته مسعود اطیابی است که بازیگرانی همچون رضا عطاران، مهدی هاشمی و احمد مهرانفر در آن ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم یکی از گزینه‌های اکران عید فطر است و از هفتم اردیبهشت روی پرده نقره‌ای سینماها نمایش داده می‌شود.

پیش‌فروش این فیلم تاکنون به ۷ میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسیده است.

لامینور جدیدترین ساخته داریوش مهرجویی است و همانند فیلم علی سنتوری، چالش‌های زندگی یک موزیسین که پردیس احمدیه آن نقش را بازی می‌کند، به تصویر می‌کشد.

پیش فروش این فیلم ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده که باید دید با آغاز اکران آن از ۷ اردیبهشت، این رقم تا چه حد افزایش می‌یابد.

سگ‌بند ساخته مهران احمدی با فروش نزدیک به ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان همچنان صدرنشین اکران‌های نوروز است.

فروش موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی‌فر به ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسید و فیلم شادروان ساخته حسین نمازی با فروش ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در جایگاه سوم اکران‌های نوروز قرار دارد.

روزصفر سعید ملکان با بازی امیر جدیدی در نقش یک مامور امنیتی، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش داشت و پس از آن مرد بازنده قرار دارد که ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروخت.

گل به خودی با فروش ۵۰۰ میلیون و قدغن هم با فروش نزدیک به ۳۰۰ میلیون در جایگاه‌های پایین فروش سینما قرار دارند.

کد خبر 671608 برچسب‌ها سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران

دکتر محمدحسین متولی با بیان این مطلب اظهار کرد: پرفروش‌ترین داروها از لحاظ تعدادی در سال گذشته به ترتیب متفورمین با ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون عدد، ادالت‌کلد با یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون عدد، آسپرین با یک میلیارد و ۷۶۳ میلیون عدد، لووتروکسین با یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون عدد و فاموتیدین با یک میلیارد و ۲۳۱ میلیون عدد بوده است.

وی افزود: دارو‌هایی همچون «آموکسی سیلین»، «استامینوفن+کافئین+ایپوپروفن»، «کدئین»، «لوزارتان» و «آتورواستاتین» نیز از لحاظ فروش در رده‌های پنجم تا دهم فروش قرار دارند.

به گفته رئیس اداره پایش زنجیره مصرف داروی سازمان غذا و دارو، پرمصرف‌ترین دارو‌های تامینی سال ۱۴۰۲ از نظر ریالی نیز به ترتیب آموکسی سیلین، سفکسیم، IVIG، ادالت کلد، انوکساپارین، متفورمین، استامینوفن، کوآموکسی کلاو بوده‌اند.

متولی خاطرنشان کرد: دارو‌های ذکرشده ۱۰ درصد ارزش ریالی بازار دارویی را به خود اختصاص داده اند.

منبع: خبر فوری

tags # داروخانه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • اینفوگرافیک پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • ۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند