Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@17:21:28 GMT

برگزاری همایش توسعه مسجدسلیمان بر محور پتروشیمی

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۹۰۹۰

همایش توسعه مسجدسلیمان بر محور پتروشیمی با حضور صدها نفر از نخبگان و اساتید دانشگاهی؛ دست اندرکاران بخش صنعت و دانش بنیان؛ جامعه روحانیت، فرماندار و امام جمعه، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این همایش ابتدا پیام دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی ریاست جمهوری توسط محمدرضا مکوندی نماینده ایشان قرائت گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام دکتر محسن رضایی برگزاری این همایش را فرصتی برای توسعه و آبادانی مسجدسلیمان برشمرد که در سایه مشارکت جمعی قابل تحقق است.

در این پیام آمده است: برگزاری همایش توسعه مسجدسلیمان بر محور پتروشیمی فرصت مغتنمی است تا بار دیگر این مهم مورد توجه قرار گیرد؛که توسعه و آبادانی بدون مشارکت جمعی دست یافتنی نیست. اینجانب برحسب وظیفه از همه دست اندرکاران برگزاری این همایش سپاسگزاری نموده و در ماه ضیافت الهی و ایام لیالی قدر ؛دوام و توفیق آنان را از درگاه حضرت حق مسئلت می نمایم.

دکتر یوسف داودی مدیر عامل پتروشیمی مسجدسلیمان در این همایش با تشریح چگونگی احداث و راه اندازی پتروشیمی مسجدسلیمان در شرایط سخت تحریم های بین المللی و موانع متعدد و… در مسیر اجرای این طرح ملی گفت: راه اندازی این پروژه بزرگ توسط فرزندان این ملت تحقق عینی مطالبات مقام معظم رهبری در ایجاد اشتغال ؛ محرومیت زدایی و توسعه است.

وی با اشاره به تاثیرات فراوان راه اندازی پتروشیمی در ایجاد اشتغال؛ محرومیت زدایی و توسعه مسجدسلیمان ابراز امیدواری نمود با رفع موانع عملیات احداث پتروپالایش بختیاری با ظرفیت اشتغال بالا که در دگرگونی و محرومیت زدایی منطقه بسیار موثر است سریع تر آغاز گردد.

آیت الله فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز با اشاره به محرومیت های منطقه مسجدسلیمان و تقدیر از تلاش های دکتر یوسف داودی در به ثمر نشاندن پروژه عظیم پتروشیمی جهت رونق اقتصادی منطقه بر حمایت از تسریع در طرح پتروپالایش بختیاری تاکید کرد.

پروفسور کرمزاده از چهره های ماندگار نیز در سخنانی از حضور خیل قابل توجه نخبگان در این همایش ابراز امیدواری نمود همگی با همدلی برای توسعه و پیشرفت مسجدسلیمان و انجام پروژه های محرومیت زدایی چون پتروپالایش بختیاری حمایت نمایند.

در ادامه حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان گفت:موقعی که کلنگ پروژه پتروشیمی به زمین زده شد نگران بودیم مبادا این پروژه در روند اجرا به سرنوشت برخی پروژه های بر جا مانده دچار شود اما به همت دکتر داودی این پروژه عظیم به نتیجه رسید.

وی ابراز امیدواری کرد: در روند اجرای پروژه پتروپالایش بختیاری با حمایت ویژه دولت انقلابی و حمایت عمومی نخبگان و اقشار مختلف پروژه پتروپالایش بختیاری هرچه سریع تر به مرحله اجرایی برسد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله شب قدر دعای روز بیستم رمضان روز زمین جوشن کبیر مسجد سلیمان پتروشیمی محرومیت زدایی ماه رمضان میانکاله شب قدر دعای روز بیستم رمضان روز زمین جوشن کبیر توسعه مسجدسلیمان محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار محمد زهرایی ظهر پنجشنبه در نشست خبری هفته جهاد خدمت‌رسانی اظهار کرد: مسؤولان هنوز نپذیرفتند که باید کار را به مردم بسپاریم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به جایگاه رسانه در تحقق شعار سال اشاره و خاطر نشان کرد: اگر جریان رسانه راه بیندازیم می‌توانیم در جنگ اقتصادی در برابر دشمن بایستیم و دشمن را مغلوب کنیم.

وی با بیان اینکه الگوی مصرف در اقتصاد نقشی اساسی دارد، تصریح کرد: در جنگ تمام عیار با جبهه استکبار قرار داریم و در جنگ اقتصادی هر کسی به فراخور توان خود باید هزینه کند که بسیج سازندگی در این عرصه پیشگام است.

زهرایی گفت: در راستای تصویب طرح‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی، ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی برنامه‌ریزی شد و امروز در آغاز هفته جهاد خدمت‌رسانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: خراسان‌رضوی ۹ تیم جهادی دارد و قدمت آن نیز بسیار بالاست و عصر امروز با حضور در شهرستان بردسکن، پروژه‌های آب‌رسانی و آسفالت «شهرآباد» و ۱۵ روستای اطراف را به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: یک‌هزار و ۱۰۲ پروژه حوزه مسکن، ۶۲ پروژه آسفالت و اصلاح معابر، ۸۵ پروژه آب‌رسانی، ۳۸ پروژه آب و کشاورزی و یک هزار و ۵۳۱ پروژه مرمت مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی به بهره‌برداری خواهد رسید.مجموعه‌های کمیته امداد، جهاد کشاورزی، استانداری، آب و فاضلاب و بنیاد مسکن ما را در این امر مهم یاری رسانده‌اند که از تمامی این دستگاه‌ها تقدیر می‌کنیم.

زهرایی بیان کرد: برای سال ۱۴۰۳ و از محل تبصره ۲ تسهیلات اشتغال‌زایی مجلس، مبلغ ۳.۲ همت برای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6095155

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • نیمی از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت و گاز است
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • وزیر نفت: تولید بنزین از طریق متانول کلید خورد
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!