Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم،  حجت‌الاسلام  اله‌نور کریمی‌تبار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار داشت: زمامداران به عنوان الگو برای مردم مطرح هستند و چه بخواهند و چه نخواهند رفتار، گفتار و کردار آنها در دین، زندگی و معیشت مردم و نحوه تفکر و باورهای آنانها تاثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام و امام جمعه ایلام گفت:  مسئولیت در اسلام برای کسب درآمد و جلب توجه و آراء مردم نیست، مسئولیت سنگین است، طعمه چرب و نرمی نیست که مسئول به اهداف مادی و دنیایی برسد بلکه امانت سنگینی است که بر گردن اوست و باید ادای دین کند

خطیب جمعه ایلام در ادامه یادآورشد:  زمانی که رهبر انقلاب دستور می‌دهد برای رونق تولید داخلی باید کالاهای خارجی وارد نشود، اگر فرد مسئولی یا خانواده آن به کشور خارجی برود و کالای خارجی وارد کند این آقای مسئول در شان جایگاهی که قرار گرفته، نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته امام جمعه ایلام، بیت‌المال متعلق به همه مردم است، نباید بهترین ماشین ها از بیت‌المال در اختیار ادارات قرار بگیرد، نباید وضعیت بانک‌های ما اینجور باشد که بهترین ساختمان‌ها را بسازند و مردم برای گرفتن وام در تنگنا باشند و آنهایی که در فکر سرمایه گذاری هستند از کار خود پشیمان شوند.

وی شاخص زمامداران انقلابی و علوی را امام علی(ع) عنوان کرد و بین داشت:  اگر زمامداران جمهوری اسلامی در راستای شاخص حکومتی حضرت علی قدم بردارند، مردم عاشق آنها خواهند بود و آنها را روی سر می گذارند  اما اگر این مشی با شاخصی که حضرت علی (ع)برای ما ترسیم کرده متضاد باشد، طبیعتاً جایگاه خود را در دل مردم از دست می دهند

روز قدس و تاکید و توصیه خطیب جمعه ایلام به حضور در راهپیمایی این روز مهم و موثر از دیگر موارد عنوانی امام جمعه ایلام در نماز جمعه این هفته ایلام بود که بیان کرد:  ضرورت دارد که امسال با حضور بیشتری در راهپیمایی روز قدس اعلام حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین داشته باشیم.

وی سپاه پاسداران را محبوب قلب مردم ایران عنوان و ضمن تبریک سالروز تشکیل این نهاد مردمی، جهادی و انقلابی گفت:  سپاه نشان داد اگر نهادها و ادارات دیگر مانند سپاه گوش به فرمان ولایت فقیه باشند در همه عرصه ها در کوتاه‌ترین زمان بر همه مشکلات فائق و پیروز خواهیم شد.

کد خبر 671624 برچسب‌ها محمد باقر قالیباف ائمه جمعه - امام جمعه خبر ویژه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف ائمه جمعه امام جمعه خبر ویژه جمعه ایلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور، درباره آخرین اقدامات برای تامین امنیت مرزبانان، مرزها و مقرهای نظامی اظهار کرد: دستگاه های انتظامی، نظامی و امنیتی راجع به برخی از نقاطی که باید اصلاحاتی صورت بگیرد، جلسات بررسی مختلفی برگزار کردند و نسبت به تأمین امکانات بیشتر مورد نیاز پیش بینی هایی صورت گرفت از جمله اینکه ساختمان ها باید بهبود می یافتند که پیش بینی شده و به لحاظ هماهنگی هایی که باید در سطح منطقه انجام شود، اقدامات و برنامه هایی در دستور کار قرار گرفت.

وحیدی در گفتگو با شفقنا، ادامه داد: مهم ترین مشکل این است که تروریست ها از خارج مرزهای ما به کشور وارد می شوند و وقتی با نیروهای امنیتی و انتظامی برخورد می کنند بلافاصله فراری می شوند لذا در صحبت هایی که با دوستان پاکستانی داشتیم قرار شد که با هماهنگی بیشتر جلوی این کار گرفته شود.

وی گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به پاکستان گفت وگوهای بسیار خوبی با مسئولین مختلف امنیتی در سطوح مختلف انجام شد، نظرها یکی بود و هر یک بر ضرورت برقراری امنیت تأکید داشتند و هر دو هم نظر بودند که جریانات تروریستی که در داخل ایران و پاکستان عملیاتی را مرتکب می شوند، هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند.

وحیدی بیان کرد: توافقات بسیار خوبی هم در هماهنگی های هر چه بیشتر در برخورد با گروه های تروریستی در کنترل مرز و هم هماهنگی های اطلاعاتی بیشتر صورت گرفت که امیدواریم در عمل شاهد نتایج بسیار خوبی باشیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901444

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود