Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@10:38:22 GMT

عکس یادگاری مجیدی با مدافع مورد علاقه‌اش/عکس

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۹۵۰۰

عکس یادگاری مجیدی با مدافع مورد علاقه‌اش/عکس

به گزارش خبرگزاری خیرآنلاین؛ استقلالی ها به طور کامل از تعطیلات پیش رو تا آغاز دوباره رقابت های لیگ برتر استفاده می کنند. آبی پوشان که از جام حذفی کنار رفتند، روز گذشته در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم امیدهای خود رفتند و امروز نیز جلسه تمرینی را برگزار کردند تا برای دو دیدار تدارکاتی دیگر آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمرین امروز استقلال، محمد نادری بازیکن سابق آبی پوشان که اکنون عضو تیم آلتای اسپور ترکیه است نیز حضور داشت. تیم نادری وضعیت چندان خوبی در جدول لیگ ترکیه ندارد و یکی از گزینه های اصلی سقوط به دسته پایین تر محسوب می شود.

نادری چند روز پیش و در جریان دیدار برابر باشاک شهیر نیمه اول را در ترکیب تیمش به میدان رفت و آنها باید چند روز دیگر به مصاف گالاتاسرای بروند.

این بازیکن که فصل گذشته لباس استقلال را بر تن کرده بود، این روزها در تهران به سر می برد و در تمرین امروز تیم سابقش نیز حضور پیدا کرد.

258 251

کد خبر 1624375

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، تمرین امروز آبی پوشان یک میهمان ویژه داشت. رسول مولایی، هوادار اصفهانی استقلال که بعد از دیدار با شمس آذر تصویر او در ورزشگاه آزادی به شکلی گسترده پخش شد، امروز به دعوت جواد نکونام سرمربی تیم، همراه با دخترش در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و علاوه بر تماشای تمرین استقلال، دقایقی با جواد نکونام و اعضای تیم صحبت کرد.

سرمربی استقلال به نشانه قدردانی و تشکر از این هوادار، پیراهنی را به یادگار به او هدیه داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو