Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که کارنامه موفق و درخشان این نیروی عظیم انقلابی همچون خاری بر چشمان دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای فرا رسیدن دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه به شرح ذیل است:

دوم اردیبهشت یادآور دلاورمردی و جانفشانی‌های مجاهدانی است که با تکیه به پروردگار متعال و سرلوحه قرار دادن مکتب حسینی در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خود گذشتگی نشان داده و ایثارگری را به معنای واقعی کلمه محقق ساختند.

این روز تداعی‌کننده تشکیل مردمی‌ترین نهاد انقلابی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) است؛ نهادی که بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه‌های مختلف در صحنه حاضر شد و به عنوان دستگاه امنیت‌ساز نقش خود در دفاع از امنیت و انقلاب را دوشادوش سایر نهادها به خوبی ایفا کرد تا جایی که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: "اگر سپاه نبود کشور هم نبود".

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از بازوان قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همواره در حفظ تمامیت ارضی، عزت، استقلال و آزادی کشور با تمام وجود خالصانه با تمام وجود مجاهدت کرده است.

کارنامه موفق و درخشان این نیروی عظیم انقلابی در حوزه‌های دفاعی، امنیت، سازندگی و دفاع از مظلومان و آزادی خواهان‌جهان همچون خاری بر چشمان دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

امروز دشمنان و در رأس آن‌ها شیطان بزرگ آمریکای جنایکار تحمل توفیقات روزافزون نهادهای انقلابی مخصوصاً سپاه پاسداران در عرصه‌های دانشی و خودکفایی صنعتی، دفاعی و امنیتی را نداشته و به ناچار از روی درماندگی و سردرگمی از حربه‌های ناجوانمردانه تحریم برای کاهش شتاب پیشرفت و ترقی استفاده می‌کند اما با غیرت و مجاهدت غیورمردان انقلابی سپاه این تیر دشمن به سنگ خورده و قطار پیشرفت و آبادانی کشور شتابان به مسیر خود ادامه داده و دشمنان را بیش از پیش خشمگین و نا امید می‌سازد.

این نیروی انقلابی همواره با عمل به تدابیر هوشمندانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ضمن پیش‌بینی توطئه‌های دشمنان در ایراد ضربه و آسیب به نظام مقدس جمهوری اسلامی با تفکر و اقدام جهادی و ایمان راسخ، مکر و حیله‌های آنها را خنثی کرده و توانسته مرزهای راهبردی نظام اسلامی را گسترش دهد.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مخصوصاً سالار سید الشهدای مقاومت شهید "حاج قاسم سلیمانی" و ارج نهادن به جانفشانی‌های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی توفیقات روز افزون را در تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی و ظل حضرت ولی‌عصر (عج) برای این نهاد مردمی و خدمتگزار مسئلت می‌کند و رجای واثق دارد.

سپاه پاسداران در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد"سپاه" الگوی موفق خدمت بی‌منت و مدیریت جهادی در عرصه‌های مختلف است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد

به گزارش «تابناک» به نقل از دفاع پرس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است