Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:42:01 GMT

جریان مقاومت فلسطین نباید احساس تنهایی کند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۸۲۸۸

جریان مقاومت فلسطین نباید احساس تنهایی کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه‌های امروز نماز جمعه داراب با اشاره به دوم اردیبهشت، سالروز صدور فرمان امام خمینی برای تأسیس بزرگترین نیروی حافظ انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران نیرویی است که در طول چهل سال گذشته مهمترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی، سپاه برای پاسداری از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و هرجا که برای حفظ تمامیت ارضی به حضورسپاه نیاز بوده است، آنجا مشارکت داشته است، به همین جهت است که آمریکا در سالیان اخیر راهبرد شوم «سپاه هراسی» را جزو راهبردهای کلان و مستمر خود قرار داده است.

خطیب جمعه داراب با بیان اینکه سپاه یک نیروی واکنش سریع مردمی و انقلابی در همه جا و همیشه بوده است، تاکید کرد: سپاه، زمینه‏ ساز تشکیل و مشاور امین و هدایتگر اصلی نیروهای مختلف مقاومت در جهان اسلام بوده و رشد تفکر مقاومت بستگی به این نیروی الهی داشته است‌.

حجت الاسلام خسروی ابراز کرد: سپاه با داشتن قرارگاه‌های سازندگی و دیگر قرارگاه‌ها امروز نماد کارآمدی و سازندگی و عمران و آبادانی ایران انقلابی

است.
او ابراز کرد: امروزه علاوه بر آرامش بخشی سپاه در عرصه امنیت داخلی و خارجی، چشم امید مردم ایران در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و شیوع بیماری و … به حضور سریع و منسجم و فراگیر سپاه و بسیج مستضعفیناینها و نمونه‌های بسیار دیگر موجب شده است تا امام راحل چنین بگویند که؛ اگر سپاه نبود، کشور نبود و بفرمایند که من از سپاه راضی هستم و به هیچ وجه نظرم بر نمی‌گردد.

امام جمعه داراب در بخش دیگری از خطبه‌های خود با تاکید بر اینکه باید روز قدس امسال را باشکوه‌تر برگزار کنیم، یادآور شد: بعد از دو سال تعطیلی راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن و روز قدس این اولین راهپیمایی سراسری است که انجام می‌شود.

خسروی همچنین به مسائل منطقه‌ای نیر گریزی زد و افزود: شرایط منطقه و به‌ویژه فلسطین و التهابات و حوادثی که در کرانه غربی رود اردن و غزه درحال وقوع است، بر مظلومیت مردم سلحشور و مقاوم فلسطین افزوده است.

او ادامه داد: توطئه عادی‌سازی روابط توسط برخی کشورهای عربی و حتی ترکیه، باعث خشم و انزجار مردمی شده است که بیش از ۷۰ سال است با اشغالگران صهیونیست و اربابان آمریکایی و اروپایی و همراهان مرتجع عربی‌شان در حال مبارزه و مقابله هستند و اکنون بیش از هر زمان به این حمایت سراسری - آن‌هم از خاستگاه روز قدس و کشور محوری مقاومت؛ ایران انقلابی- نیاز دارند. نباید بگذاریم جوانان دلاور فلسطین و مقاومت فلسطین احساس تنهایی و غربت کند.

کد خبر 5472989

منبع: مهر

کلیدواژه: داراب خطبه های نماز جمعه فلسطین بوشهر ماه رمضان 1401 شب قدر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شب های قدر ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان رضوی مشهد شیراز گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، منابع فلسطینی از حمله خمپاره‌ای قسام به نیروهای اشغالگر در نتساریم خبر دادند.

گردان‌ های قسام اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی را در محور نتساریم در جنوب شهر غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبیده است.

از سوی دیگر گردان های شهدای الاقصی نیز از حمله پایگاه زیکیم رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه کتائب شهدا الاقصی آمده است: مبارزان ما به همراه نیروهای شهید عمر القاسم و کتائب شهید عبدالقادر الحسینی، پایگاه زیکیم را هدف قرار دادند.

گفتنی است که گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و تل آویو برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم صهیونیستی حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • سرکوب معترضان حامی فلسطین در فرانسه
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • استقبال سخنگوی جنبش فتح از طرح گفت‌وگو با حماس به میزبانی چین
  • شعر فارسی فلسطین به دست عرب زبانان نمی‌رسد
  • تصاویر جدید از تمرین نیروهای مقاومت برای ورود به شهرک‌های صهیونیستی | ویدئو
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • تنهایی می‌تواند زندگی بازماندگان سرطان را کوتاه کند
  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی