Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@04:42:55 GMT

شهباززاده: دیدار ما مقابل پاختاکور نکات مثبت زیادی داشت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۰۲۰۶

شهباززاده: دیدار ما مقابل پاختاکور نکات مثبت زیادی داشت

مهاجم تیم فوتبال سپاهان ایران اعتقاد دارد بازی تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان نکات مثبت زیادی داشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سجاد شهباززاده که به‌عنوان بهترین بازیکن دیدار سپاهان ایران - پاختاکور ازبکستان انتخاب شد، در نشست خبری بعد از این مسابقه اظهار داشت: با توجه به اینکه هر دو تیم فقط با پیروزی می‌توانستند در جدول گروه بمانند، بازی حساسیت بالایی داشت و شاید همین حساسیت اجازه نداد در نیمه اول عملکرد خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در ادامه نکات مثبت زیادی داشت؛ تا آخر جنگیدیم و خیلی خوب بازی کردیم. زمانی که نتیجه یک - یک شد، اگر پاختاکور فوتبال بازی نمی‌کرد، ما هم نمی‌توانستیم موقعیت بسازیم. حریف هم برد می‌خواست و این موضوع به ما کمک کرد تا بازی در رفت و آمد باشد و صاحب موقعیت شویم.

لیگ قهرمانان آسیا| شهباززاده امیدها را زنده نگه داشت

 

ادامه دارد...

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان سجاد شهباززاده سپاهان اصفهان سجاد شهباززاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی امروز میزبان فولاد خوزستان است که روحیه بالایی برای این دیدار خانگی دارد و برتری در دیدار اخیرشان برابر پرسپولیس موجب شده تا انگیزه خوبی برای این بازی پیدا کنند.

بازیکنان آلومینیوم اراک که روز گذشته برای گرامیداشت روز کارگر در محل کارخانه شرکت ایرالکو حضور یافتند، امروز هم با انتشار پوستری که مرتبط به این روز است، به استقبال دیدار مقابل فولاد خوزستان رفتند.

باشگاه آلومینیوم برای دیدار مقابل فولاد خوزستان، تصویری از سید مهران موسوی به نمایندگی از بازیکنان این تیم در کنار یکی از کارگران شرکت ایرالکو منتشر کرده و تصویری مرتبط با روز کارگر را برای بازی با فولاد خوزستان انتشار داده است.

شاگردان سید مجتبی حسینی امیدوار هستند با کسب پیروزی در بازی خانگی امروز مقابل فولاد خوزستان شرایط خود را در جدول لیگ برتر بهتر کنند و بالاتر بروند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود