Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب دهقان نسب، بازیگر پیشکسوت سینما وتلویزیون در بخش دوم گفتگوی خود با خبرگزاری دانشجو از شرایط حضور بازیگران در سریالها و فیلم های سینمایی گفت.

حبیب دهقان نسب، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با دانشجو درباره وضعیت انتخاب بازیگران در سینما و تلویزیون به دانشجو گفت: دهه ۷۰ چشم رنگی برای انتخاب بازیگران مد نبود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

وی ادامه داد: درباره شرایط فعلی منکر پول گرفتن از بازیگران جوان توسط برخی عوامل فیلم ها نمی شوم.

وی در بخش دیگری ازسخنانش گفت: پارسا پیروزفر و لعیا زنگنه با تست و شایستگی برای سریال «در پناه تو» انتخاب شدند.

رضا یزدانی موفق ترین خواننده ای است که بازیگر شده است

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه گفت: نمی گویم چرا عوامل از خواننده ها به عنوان بازیگر استفاده می کنند، میگویم بهتر است استفاده به جا از حضور خواننده ها در عرصه سینما شود زیرا قرار نیست هر خواننده ای استعداد بازیگری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دهقان نسب حبیب دهقان نسب بازیگر سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!

بازیگر پرکار تلویزیون در دهه 90 در گفتگو با روزنامه شرق گفت: اگر با تلویزیون کار کنم و بعد در جمع همکارانم بگویم که سر فلان کار برای تلویزیون هستم، به گونه بدی با تعجب من را بازخواست می‌کنند که چرا تلویزیون؟!   متأسفانه برخی افراد غیرمنعطف که اهل گفتمان هم نیستند، مدیریت بخش‌هایی از رسانه ملی را بر عهده دارند که نمی‌شود امیدی به تعامل داشت.   خیلی سال است که در تلویزیون کم‌رنگ شده‌ام و علتش هم این بوده که احساس می‌کردم وقتی سر کاری می‌روم، علاوه بر اینکه دیگر چیزی به من اضافه نمی‌شود، یک چیزی هم از هنر و توانایی‌ام کم می‌شود!   الان من پسرم را می‌برم مهدکودک، خانم‌های مهد به من می‌گویند نروی تلویزیون کار کنی‌، تلویزیون این دروغ را گفته، آن کار را انجام داده و... . این در نهایت برای همه ما اتفاق بد و نامطلوبی است که رسانه ملی‌مان را  در این وضعیت ببینیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش