Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی اسبق تیم ملی تیراندازی گفت: واقعا باید تیراندازان ایرانی اردوها، تمرینات و مسابقات خوبی را پشت سر بگذارند و آن زمان می توان انتظار داشت که ورزشکاران در رشته های انفرادی هم موفق باشند.

ابراهیم اینانلو در گفت و گو با ایران اکونومیست، در خصوص عملکرد تیراندازان ایرانی در جام جهانی برزیل اظهار کرد: بعد از المپیک با وقفه طولانی در اردوها و مسابقات بین‌المللی و همچنین به دلیل بحث برگزاری انتخابات فدراسیون، باعث شد که اکثر ورزشکاران از مسابقات بین‌المللی دور باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات به موقع بود و باید ورزشکاران در این مسابقات شرکت می‌کردند. به نظرم باید تا بازی‌های آسیایی هم در همه مسابقات شرکت کنند تا به آمادگی خود برگردند.

سرمربی اسبق تیم ملی تفنگ در خصوص نتایج کسب شده توسط نمایندگان ایران گفت: نتایج ورزشکاران قابل پیش‌بینی بود و همین‌ها انتظار می‌رفت. خوشبختانه یا متاسفانه تعداد کشورهای حاضر در مسابقات برزیل خیلی کمتر از مسابقات جام جهانی مصر بود. در برزیل ۲۸ کشور شرکت کردند اما در مصر ۶۴ کشور یعنی بیش از دو برابر حضور داشتند. بنابراین سطح مسابقات برزیل به نسبت مسابقات مصر پایین‌تر بود.

سرمربی تیم ملی اندونزی در خصوص سطح مسابقات تیراندازی جام جهانی مصر گفت: سطح مسابقات مصر که اولین دوره مسابقات جام جهانی در سال ۲۰۲۲ خیلی بالا بود. تیم ملی ما (اندونزی) هم در مسابقات مصر حضور داشت و نتایج دقیقا شبیه مسابقات المپیک بود چرا که مسابقات قهرمانی جهان قرار است در مصر انجام شود. قهرمانی جهان برای همه کشورها خیلی مهم است و جایی است که سهمیه المپیک توزیع می شود. بنابراین همه کشورها آمده بودند تا یک بار حضور در مسابقات مصر را تجربه کنند.

اینانلو در ادامه گفت: برای فینالیست شدن در مسابقات مصر رکورد ۶۲۸ در تفنگ بادی کافی نبود ولی در جام جهانی برزیل خیلی رکوردهای پایین‌تر هم می‌توانست فینالیست شود. با این اوضاع فکر می کنم عملکرد بازیکنان ایران قابل قبول بود. مربی تیم ملی هم که مدتی است تغییر کرده و حسین باقری به عنوان مربی تفنگ مشغول به کار شده است. برای تیراندازان ایرانی مقداری سخت است که با کمبود مهمات بتوانند برای بازی‌های آسیایی آماده شوند.

وی در پاسخ به این سوال که تیراندازان ایرانی تنها در ماده‌های تیمی که تعداد شرکت کننده ها به نسبت کمتر بود موفق به کسب مدال شدند ولی در انفرادی مدالی کسب نشد، افزود: هم در تیمی تفنگ و هم تیمی تپانچه نتایج ورزشکاران ایران بهتر بود. این یعنی تیم ملی ایران یک تیم ریشه دار و خوب است. در تیمی تعداد ورزشکار خوبمان زیاد است و این خیلی قابل توجه است. برای ارزیابی نتایج ورزشکاران در بخش انفرادی باید به بهترین عملکرد هر فرد نگاه کنیم. یکی از عواملی مهمی که تیراندازان می توانند به بهترین عملکرد خود برسند حضور در مسابقات و اردوهای آمادگی است که ورزشکاران نداشتند.

اینانلو در مورد غیبت برخی از کشورها در مسابقات جام جهانی برزیل گفت: به لحاظ فاصله و مسافت طولانی بود که خیلی از کشورها در این مسابقات حضور نداشتند و ترجیح دادند که مسابقات جهانی باکو را شرکت کنند. اکثر کشورهای آسیایی مثل چین، هند و ژاپن در این مسابقات غایب بودند اما مطمئن باشید هیچ کدام منتظر ننشسته‌اند و همه در حال تمرین و آمادگی برای بازی‌های آسیایی هستند.

مربی تیم ملی تفنگ اندونزی افزود: ما هم به خاطر فاصله زیاد تا برزیل در مسابقات شرکت نکردیم. البته به جای آن یک اردوی مجارستان و یک تورنمنت بوداپست را جایگزین کردیم تا در بازی‌های آسیایی عملکرد بهتری داشته باشیم.

او در پایان گفت: اگر بخواهیم به بازی های آسیایی فکر کنیم واقعا باید تیراندازان ایرانی اردوها، تمرینات و مسابقات خوبی را پشت سر بگذارند. آن زمان می‌توان انتظار داشت که ورزشکاران در رشته های انفرادی هم موفق باشند. امیدوارم با حضور قربانی رییس جدید فدراسیون و حسین باقری مربی با تجربه تیم ملی تفنگ در آینده بتوانیم شاهد افتخار آفرینی مجدد ورزشکاران هم در تفنگ و هم تپانچه در بازی‌های آسیایی باشیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیراندازی ، مسابقات تیراندازی جام جهانی برزیل ، ابراهیم اینانلو مربی تیم ملی تیراندازی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیراندازی مسابقات تیراندازی جام جهانی برزیل تیراندازان ایرانی جام جهانی برزیل بازی های آسیایی مربی تیم ملی مسابقات مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از ۴۰ روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

دیگر خبرها

  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور