Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از روزنامه گاردین، او در توییتی نوشت: «ما همچنین مهمات اضافی کارل گوستاف را به اوکراین ارائه کرده‌ایم و خودروهای زرهی و سایر پشتیبانی‌ها را ارائه خواهیم کرد.»

کارل گوستاف، یک توپ دستی بدون لگد سوئدی است که می‌تواند از فاصله ۱۵۰ متری، بر تانک و سایر ادوات زرهی سنگین اثر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع کانادا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما همچنین در حال نهایی کردن قراردادها برای تعدادی از خودروهای زرهی الگوی تجاری است که در اسرع وقت به اوکراین ارسال می‌شود و قرارداد خدماتی برای تعمیر و نگهداری و تعمیرات تخصصی دوربین‌های پهپادی که کانادا پیش‌تر در اختیار اوکراین قرار داده است.»

رادیو تلویزیون سی‌بی‌سی گزارش داد، هویتزرهایی که توسط وزارت دفاع کانادا به اوکراین داده شده است، بخشی از ۳۷ عراده‌ای هستند که این کشور در طول جنگ با افغانستان خریداری کرده بود.

لحظه به لحظه با آخرین گزارش‌ها و تصاویر جنگ روسیه - اوکراین

کانادا آن را به عنوان «سبک‌تر و کوچک‌تر و در عین حال قوی‌تر از هر تفنگی در نوع خود» توصیف کرده است. این توپ‌ها قادر به اصابت دقیق به اهدافی در ۳۰ کیلومتری هستند.

کد خبر 671702 برچسب‌ها روسیه - اوکراین روسیه کانادا اوکراین سوئد توپخانه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روسیه اوکراین روسیه کانادا اوکراین سوئد توپخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال جنگ روسیه و غرب در پی ارسال موشک‌های دوربرد به اوکراین

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ کاخ سفید تائید کرد که مخفیانه ارسال موشک‌های دوربرد به اوکراین را آغاز کرده است. این خبر چند روز پس از آن علنی شد که کنگره آمریکا با اختصاص بسته ۶۱ میلیارد دلاری کمک نظامی به اوکراین موافقت کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند
  • اوکراین| کی‌یف به صلاح خود از موشک‌های دوربرد استفاده می‌کند
  • اسپانیا ارسال مهمات به اوکراین را تائید کرد
  • روسیه به کانادا هشدار داد
  • کانادا ۲ میلیون دلار به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص می‌دهد
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • احتمال جنگ روسیه و غرب در پی ارسال موشک‌های دوربرد به اوکراین