Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@00:08:50 GMT

کاهش مرگ و میر کرونایی در 23استان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۱۶۱۳

در هفته ۱۱۳ همه‌گیری کووید ۱۹ در کشور، چهار استان کشور هفته‌ای بدون مرگ‌های کرونایی را داشته و کاهش موارد مثبت متوفی ناشی از این بیماری در هفته اخیر در ۲۳ استان دیگر گزارش شده است. ناطقان: معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه در گزارشی منتشر کرد: بررسی هفتگی وضعیت موجود کرونا در کشور در هفته چهارم فروردین ماه ۱۴۰۱ مصادف با هفته ۱۱۳ همه‌گیری، نشان می‌دهد که چهار استان ایلام، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر، هفته اخیر را بدون مرگ کرونایی سپری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در هفته اخیر شاهد افزایش بیماران بستری در یک استان کشور، یعنی استان سمنان بوده‌ایم.

در هفته ۱۱۳ همه‌گیری کرونا در کشور، تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده ۱۲ هزار و ۱۱۰ نفر، تعداد موارد بستری جدید ۲۰۹۰ نفر و تعداد موارد فوتی جدید ۲۰۴ نفر بوده است.

در استان تهران تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده در هفته اخیر ۷۷۴، تعداد موارد بستری جدید ۴۱۴ و تعداد موارد فوتی‌های جدید ۵۱ نفر بوده و موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است.

بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز در کشور از ۵۵ به ۲ شهر کاهش و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از ۸۴ به ۴۸ شهر کاهش یافت.


همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد از ۲۷۴ به ۳۲۳ شهر و تعداد شهرهای با وضعیت آبی از ۳۵ به ۷۵ شهر افزایش یافت.

در شبانه روز گذشته ۱۸ هزار و ۵۴۱ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است، تاکنون ۶۴ میلیون و ۲۵۷ هزار و ۴۳۰ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۴۶۷ نفر دُز دوم و ۲۶ میلیون و ۸۸۳ هزار و ۹۲۶ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۸ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۸۲۳ دُز رسید. منبع: عصر ایران برچسب ها: کاهش مرگ و میر ، کرونا ، 23استان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاهش مرگ و میر کرونا 23استان تعداد شهرهای با وضعیت تعداد موارد هفته اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد

به گزار، خبرگزاری مهر، همزمان با هفته سلامت، رویداد بزرگ دشت غذا با مشارکت و همکاری تعداد ۴۵۰ شهروند خلاق از اقوام و گویش‌های مختلف ایرانی در هجدهمین قسمت از پایتخت برگزار شد.

این رویداد بزرگ آموزشی و فرهنگی در هفته سلامت از سوی معاونت اجتماعی وفرهنگی منطقه، انجمن آشپزان و سر آشپزان پایتخت و صنایع تولید فرآورده های لبنی پگاه به میزبانی بوستان ۵۰ هکتاری قائم ترتیب داده شده بود، تعداد ۴۵۰ شهروند زن و مرد علاقمند به حرفه آشپزی مشارکت داشته و انواع و اقسام غذاهای بومی ومحلی را در معرض دید عموم و هیأت داوران جشنواره قرار دادند.

پس از ارزیابی غذاهای بومی ومحلی اقوام و گویش های لری، کردی، کویری، آذری، جنوبی، تهرانی، شمالی و خراسانی، تعداد ۲۳ برگزیده انتخاب و جوائز نقدی و غیر نقدی مدیریت شهری منطقه و صنایع تولید فرآورده های لبنی پگاه را از آن خود ساختند.

کد خبر 6092844

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه ریزی کشور
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • وضعیت فرزندآوری در کشور/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد