Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

محسن حمزه لو  افزود: بیش از ٣٠ درصد پروژه کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی واقع شدە و بخش جنوبی آن به محور ارومیه - مهاباد - میاندوآب مربوط می‌شود که با توجه به اهمیت بالای این محور بەدلیل تلفات بالای جادەای، که تکمیل آن در اولویت کار قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی اظهار کرد: سال گذشته بیش از ١٧ کیلومتر از این محور تعریض و به بزرگراه تبدیل شد و با توجە بە وعدەای که بە مردم دادەایم، تلاش خواهیم کرد در کمتر از ۲ ماه آینده بیش از ١٠ کیلومتر دیگر از این مسیر زیر بار ترافیکی بردە شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی است، ادامه داد: افتتاح رسمی این ٢٧ کیلومتر از بزرگراه ارومیە - مهاباد - میاندوآب، سهم بسزایی در کاهش تصادفات و تلفات جادەای خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، مسیر کریدور بزرگراهی غرب کشور از مرز بازرگان در شمال آذربایجان‌غربی آغاز شده و با عبور از آذربایجان‌غربی، کردستان، کرمانشاه و لرستان به خوزستان و بندر امام خمینی (ره) ختم می‌شود.

از این مسیر، ۳۰۰ کیلومتر در آذربایجان‌غربی و ۳۲۰ کیلومتر آن در کردستان قرار دارد که ۶ تونل به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر، ۱۱ تقاطع غیرهمسطح و هزار و ۲۰ متر پل در این منطقه ساخته می‌شود.

اواسط هفته جاری مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی با دعوت نماینده مهاباد به منظور بازدید از طرح‌های راهسازی و مساکن ملی به مهاباد سفر کرده و از روند اجرای کریدور شمال به جنوب بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آذربایجان غربی تین بزرگراه بار ترافیکی راه و شهرسازی استان امام خمینی مدیرکل راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی کریدور بزرگراهی شمال غرب کشور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان غربی را فرا گرفت و باعث کاهش کیفیت هوا در این منطقه شد.

اردلان محمدپور، با بیان اینکه  جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته جاری در جنوب استان  حاکم خواهد شد که در برخی  مناطق با افزایش ابر و وزش باد ملایم همراه خواهد بود، افزود:

این وضعیت پایداری هوا تا اواسط هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد، گرمترین و تکاب با حداقل دمای چهار درجه سانتیگراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند و در این مدت دمای هوا در مهاباد بین هشت و ۲۵ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی